Ervaring met Fotoshop Aalten

Discussies over onderwerpen die niet passen in een van de andere secties
Robert
Clublid
Clublid
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Re: Ervaring met Fotoshop Aalten

Bericht door Robert » wo aug 28 2013 10:38 pm

Ik heb prima ervaringen met Fotoshop Aalten. Deze week nog een softbox besteld en ontvangen (met de gratis verzending).
groeten Robert

Roland

Bericht door Roland » wo aug 28 2013 11:40 pm

Zo, tijd om even persoonlijk te reageren. :shock:

Allereerst, om gelijk even een bom te droppen: Ik schiet Canon. :D
Als jullie die opmerking overleeft hebben, even een kleine toelichting op hetgeen hierboven staat.

-> Telefonische bereikbaarheid is altijd een probleem geweest. We zijn klein (ik doe het leeuwendeel) en er kunnen geen twee dingen tegelijk gedaan worden. Ik zou graag iedereen telefonisch te woord willen staan, maar het is een keuze. Als hij overgaat en ik ben met een ander bezig, dan neem ik in de regel niet op.

-> Voicemail werkt ook goed, maar is trager.

-> Mailtjes doen wonderen. Heb je een vraag, drop even een mailtje en in de regel heb je met een uur antwoord. (overdag) Soms duurt het een paar uur langer, maar dan heb ik ongetwijfeld iets voor je moeten uitzoeken. ;)

-> De ring van de topic starter, ik vermoed dat hij gewoon verdwenen is bij PostNL. Dat gaan we natuurlijk gewoon oplossen. ;)

Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag. En voor alle commentaren hierboven: BEDANKT! En mocht er iemand ontevreden zijn, ook gewoon laten weten. Kan mij niet voorstellen dat de wereld uit alleen positieven bestaat.

erikcreugers
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Bericht door erikcreugers » do aug 29 2013 12:11 am

Problemen zijn er om opgelost te worden. En ik hoop dat men mijn bericht niet als negatief heeft opgevat.
Je kunt inderdaad niet én een klant helpen en ook nog lekker met de telefoon in de hand met een klant op afstand bezig zijn. Mijn ouders zeiden vroeger al, als ik onder het eten het in mijn hoofd haalde om bijvoorbeeld de krant te lezen, ik maar één ding tegelijk kan doen. Destijds zou ik ze raar hebben aangekeken, want ik vond toen dat ik best kon "multitasken", maar nu ik ouder ben, geef ik ze groot gelijk.

Misschien een tip voor Roland om een antwoordapparaat op de vaste lijn te zetten waarop je eventueel een boodschap kunt achterlaten, en uiteraard een bericht ingesproken dat je door drukte niet in staat bent de telefoon te beantwoorden.

En het zoveelste bewijs is weer geleverd dat de reorganisatie bij PostNL alleen maar nog meer ontevreden klanten oplevert. Ik in ieder geval schaam me behoorlijk dat daar 20 jaar heb gewerkt, en heb een collectief schaamtegevoel voor mijn ex-collega's die er nog (volgende maand begint weer een ontslagronde) werken, en die de vuile was mogen opruimen van al die parttimers die geen zin hadden om de post te bezorgen, en dus maar in schuurtjes pleurden, of er een lucifer aan hielden. Zoals eerder gezegd 3 x een brief van het CJIB gemist door zo'n parrtimer die de brieven gewoon in het struikgewas gooide omdat ze geen zin had om door de regen de post te bezorgen. Dankzij haar heb ik nu dus een vet probleem met het CJIB. Iedereen rijdt weleens te hard, ook ik. (helaas). Maar die verhogingen zijn niet uit de lucht. Probeer ze nu op tante pos te verhalen.

Voor straks welterusten!
Nikon D610 | Tamron SP AF 28-75 f/2.8 XR DI | Nikkor AF 85mm f/1.8D | Nikkor AF-S 50 mm f/1.8G | Nikkor 70-300mm f/4-5.6G| SB700
Website: http://www.erikcreugers.nl

jettiny
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: ***
Contacteer:

Bericht door jettiny » do aug 29 2013 10:56 pm

Nooit geen problemen gehad met roland, alleen maar lof. :D

vrgr
Tiny

a vgastel
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: ****

Bericht door a vgastel » vr aug 30 2013 7:14 am

Heb hier altijd correcte afhandeling gehad zou maar eens een mail sturen.
En de fout maar zoeken bij de post zie kranten artikels je bent niet de enige .
http://www.telegraaf.nl/binnenland/2180 ... urg__.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Zo zijn er nog meer voorbeelden.

EDIT
ZIE ZIJN REAKTIE VAN ROLAND. TOF. :ugeek:
mvgr bert

Nikon D-90 Nikon 7200 met grip 8-105 vr Nikon sb900 TRIOPODc-258t
Nikkor
35 f2D 50f1.8D 851.8D
Tokina 12-24 f/4 AT-X DX (Versie I)
Tokina at-xpro 28-70 1:2.6--2.8 / 17mm 1:3.5 /70-210 1:4-5.6 /35-70ai1:3.5-4.8

Plaats reactie

Terug naar “Overige discussies”