Ja vlgs mij wel dus. Bij steeksleutel. Spiegel omhoog is dus ipv wit licht grijs en geeft dus de melding Deze optie is bij deze instellingen niet beschikbaar. Elke stand van programmavoorkeuze geprobeerd (van auto tot portret)D-80's schreef:????? ik snap het niet, ik kom er dus zo in...
ben benieuwd naar je uitleg...
Zit je wel in het goede menu?
Groetjes Eelco
sensor cleaning
Je hebt toch wel je lens eraf gehaald?chubus schreef:Ja vlgs mij wel dus. Bij steeksleutel. Spiegel omhoog is dus ipv wit licht grijs en geeft dus de melding Deze optie is bij deze instellingen niet beschikbaar. Elke stand van programmavoorkeuze geprobeerd (van auto tot portret)D-80's schreef:????? ik snap het niet, ik kom er dus zo in...
Groetjes Eelco
Ja. Ben nu voor de zekerheid even de accu vol aan het pompen.Paul Demo schreef:Je hebt toch wel je lens eraf gehaald?chubus schreef:Ja vlgs mij wel dus. Bij steeksleutel. Spiegel omhoog is dus ipv wit licht grijs en geeft dus de melding Deze optie is bij deze instellingen niet beschikbaar. Elke stand van programmavoorkeuze geprobeerd (van auto tot portret)D-80's schreef:????? ik snap het niet, ik kom er dus zo in...
Groetjes Eelco
Dus meer vanavond. Vast bedankt voor je reacties tot nu toe.
-
- Clublid
- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Ja
experiment
Gerrit schreef:
Gerrit ik zou nog een uitnodiging van je krijgen om het experiment uit te voeren met één van mijn D70s camera's, maar nog steeds niets van je gehoord
Nu is het te laat en heb ik al die D70s body's verkocht
en kan ik niet meer aan je experiment deelnemen
Groetjes George
Code: Selecteer alles
Toch wel lastig z’n sensor.
Zit hij achter een spiegel en een sluiter, komt er nog stof op.
Voor camera’s met een ingebouwde flitser heb ik al eerder hier een uitstekende oplossing aangereikt.

Nu is het te laat en heb ik al die D70s body's verkocht

Groetjes George

Blijf het objectief bekijken
- EelcoD7100
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Re: experiment
George heb jij je D70s verkocht.George Fennes schreef:Gerrit schreef:Gerrit ik zou nog een uitnodiging van je krijgen om het experiment uit te voeren met één van mijn D70s camera's, maar nog steeds niets van je gehoordCode: Selecteer alles
Toch wel lastig z’n sensor. Zit hij achter een spiegel en een sluiter, komt er nog stof op. Voor camera’s met een ingebouwde flitser heb ik al eerder hier een uitstekende oplossing aangereikt.
![]()
Nu is het te laat en heb ik al die D70s body's verkochten kan ik niet meer aan je experiment deelnemen
![]()
Groetjes George

Tja, die elektrostatische stofopvanger, dat zal dan niet meer lukken op jouw D70s. Maar elke Nikon digitale camera waar een ingebouwde flitser aanwezig is, daar kan die stofopvanger worden ingebouwd. Ik hoor nog wel wat de opvolger van de D70s is geworden.
Was het leuk in Luxemburg?
Met vr. gr.,
Gerrit
- EelcoD7100
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Zat hem in de accuspanning. Blijkbaar elke keer gewoon te laag geweest.chubus schreef:Ja. Ben nu voor de zekerheid even de accu vol aan het pompen.Paul Demo schreef:Je hebt toch wel je lens eraf gehaald?chubus schreef: Ja vlgs mij wel dus. Bij steeksleutel. Spiegel omhoog is dus ipv wit licht grijs en geeft dus de melding Deze optie is bij deze instellingen niet beschikbaar. Elke stand van programmavoorkeuze geprobeerd (van auto tot portret)
Dus meer vanavond. Vast bedankt voor je reacties tot nu toe.

-
- Clublid
Ik heb een D dinges
Eelco schreef:
Wat doe je me nou weer aan Eelco, hebben we net een zooi D80's aangeschaft, ga jij het weer verklappen
Maar het is wel waar en morgen zou het toch uitkomen
Ik ga nu slapen, anders kom ik mijn bed niet uit.
Groetjes George
Code: Selecteer alles
D-80's schreef: ‹ Selecteer › ‹ Vergroten ›
Nee Roelof, George kijkt gewoon naar de Flevopolder en specifiek naar ons dus wat denk je wat voor camera's hij heeft.... .....
(Grapje hoor, George!)
Groetjes Eelco
Geef ik me daar een hint......
Wat doe je me nou weer aan Eelco, hebben we net een zooi D80's aangeschaft, ga jij het weer verklappen

Maar het is wel waar en morgen zou het toch uitkomen

Ik ga nu slapen, anders kom ik mijn bed niet uit.
Groetjes George

-
- Clublid
geduld is een schone zaak
En Gerrit voor die stofopvanger electriek zal je toch nog even geduld moeten hebben, ben nog even te veel gehecht aan deze D dinges.
Maar wie weet met de tijd, gewoon wat geduld hebben.
Groetjes George
Maar wie weet met de tijd, gewoon wat geduld hebben.
Groetjes George