Pagina 2 van 2
Re: eglobalcentral
Geplaatst: zo apr 24 2016 1:42 pm
door a vgastel
Kan iemand mij hier uitleg over geven , mag per pb.
http://www.nikon-club-nederland.nl/foru ... hp?t=64435
Een draadje op slot en een ander loopt. dec 2013 -april2016
Re: eglobalcentral
Geplaatst: zo apr 24 2016 2:11 pm
door JaapV
Bert,
Zie rubriek "Forum", bericht van Peter, onderwerp "[reclame] aanpassing forumregels":
(...)
wij staan geen afzonderlijke topics (draadjes) meer toe over reclame\aanbiedingen en/of recensies van (web)winkels.
De reden is dat reclame is voorbehouden aan onze partners (...)
Het woordje "meer" betekent volgens mij dat er geen
nieuw topic (over reclame\aanbiedingen en/of recensies van (web)winkels) meer mag worden gestart.
(Er staat niets in over opnieuw tot leven wekken van oude draadjes

)
Re: eglobalcentral
Geplaatst: zo apr 24 2016 2:21 pm
door Nikkormaat
Ik heb mij ook over het herstarten verbaasd. Of er een verbod is om een oud draadje nieuw leven in MAG blazen, doet er volgens mij niet toe. Het bestuur is door negatieve recensies in problemen geraakt. Door de herstart van zo'n draadje creƫer je een risico dat dit opnieuw gebeurt. Ik vind dat wij de verantwoordelijkheid moeten nemen om in plaats van volgens de letter juist in de geest van het bericht van het bestuur te handelen. Als je vragen over betrouwbaarheid van een product of bedrijf hebt, kun je dat ook doen door een PB te vragen. Je krijgt dan de gewenste informatie en het bestuur blijft buiten schot. Wel zo sympathiek naar die vrijwillige bestuursleden.
Re: eglobalcentral
Geplaatst: zo apr 24 2016 3:08 pm
door Peter Dekkers
De laatste weken heb ik me toch al paar keer verbaasd over dit nieuwe beleid.Reclame, recencies etc, heel het internet staat er vol mee. Plaats op dit forum een berichtje met een winkelnaam erin en als je pech hebt is het verdwenen voor je met je ogen kunt knipperen.Ik weet niet wat ik ervan moet denken.Het staat mij niet aan en vind het forum meteen een stuk minder aantrekkelijk.
Re: eglobalcentral
Geplaatst: zo apr 24 2016 3:24 pm
door Nikkormaat
Het is inderdaad jammer dat het het bestuur die beslissing heeft moeten nemen. De beschuldigende vinger moet volgens mij niet op het bestuur gericht worden, maar op de bedrijven die een jurist in de arm nemen in plaats van een klacht serieus te nemen, door hand in eigen boezem te steken. Zoals helaas vaker gebeurt, nemen bedrijven vaak geen verantwoordelijkheid voor hun falen, maar wordt de brenger van het slechte nieuws als schuldige aangewezen. Het bestuur en uiteindelijk de leden zijn daarvan dan de dupe.
Re: eglobalcentral
Geplaatst: zo apr 24 2016 3:46 pm
door Michele
Is toch n simpele oplossing voor? Regeltje maken in de forumregels dat de inhoud van alle posts onder de eigen verantwoordelijkheid vallen en niet onder die van het clubbestuur. Mmaw: de poster is verantwoordelijk voor het onderbouwen van zijn claim en het bestuur kan bij gezeur verwijzen naar de poster. Meeste forums die ik ken werken zo.
Overigens wel interesant dat (nieuwe) ervaringen met (web)winkels niet getolereerd zijn, terwijl het beield van Nikon en de prijsstelling van apparatuur regelmatig afgebrand worden op dit forum...
Re: eglobalcentral
Geplaatst: zo apr 24 2016 6:09 pm
door Cookie1397
Schijnbaar is dit draadje er tussendoor geglipt maar het wordt alsnog gesloten.
Zie de forumregels hierover, er worden op het forum geen recensies besproken.
Re: eglobalcentral
Geplaatst: zo apr 24 2016 10:39 pm
door Peter
Zoals eerder vermeld, we staan geen recensies toe.
Edit, Ed was me voor