Pagina 2 van 3
Geplaatst: za nov 03 2007 5:47 pm
door Cees
Hopeloos, versie 1.0.0 Windows werkte als een speer. Heb gewoon nog XP op de PC. Versie 1.0.2 wil niet installeren, maar de oude werkt nu ook niet meer! IK BAAL!
Groet, Cees

Geplaatst: za nov 03 2007 6:19 pm
door MvBoetzelaer
Cees,
Wat is er precies misgegaan?
Gr,
Marnix
Geplaatst: za nov 03 2007 7:32 pm
door Cees
Hij blijft gewoon hangen bij het installeren. Als ik het programma wil verwijderen, pakt 'ie dat ook niet. Hij blijft 'gegevens verzamelen'.
Was ik maar lekker bij versie 1.0.0 gebleven.
Groet, Cees

Geplaatst: za nov 03 2007 8:22 pm
door ALE
Cees,
Een systeem herstel wil soms wel eens helpen. Misschien toch even proberen.
Suc6,
ALE
Geplaatst: zo nov 04 2007 6:18 pm
door Cees
Hoi Arthur,
Heeft niet het gewenste resultaat opgeleverd
Desalnietteminnietegenstaandehetfeitdat toch bedankt!
Groet, Cees

Geplaatst: zo nov 04 2007 8:09 pm
door Onno
Deze nieuwe versie draait op de Mac (ook onder Leopard) als een speer. Prima update wat mij betreft.
Geplaatst: zo nov 04 2007 8:18 pm
door yoyo
Ik heb hier ook geen problemen.
Dacht eerst wel dat de exe fouten bevatte, maar de installatie verliep goed. Het proggie ook.
Geplaatst: di nov 13 2007 3:39 pm
door Cees
De windows-uitvoering is knudde!
Nu al twee computers waarop het niet meer werkt
Groet, Cees

Geplaatst: di nov 13 2007 3:44 pm
door Marten
Héél vreemd.
Ik heb nergens last van. Noch onder XP, noch onder Vista.
Heb je eerst je oude ViewNX of Picture Project er op de juiste manier van af gegooid? (configuratiescherm, software, verwijderen.)
Anders misschien even het register opschonen met een registry-cleaner?
Geplaatst: di nov 13 2007 4:47 pm
door Cees
Volgens mij moet je de oude versie laten staan.
Groet, Cees

Geplaatst: di nov 13 2007 5:04 pm
door Marten
Daar heb je gelijk in maar ik zou nu maar eerst ViewNX, oud (1.0.0 of 1.0.1) en update verwijderen,
Picture Project verwijderen (heb je niet meer nodig)
en dan ViewNX opnieuw installeren en daarna updaten.
Kortom: schoon schip maken en opnieuw beginnen
tekst van de site
Deze software voert een update uit van ViewNX versie 1.0.0 of 1.0.1 naar versie 1.0.2. Versie 1.0.0 of 1.0.1 van ViewNX moet zijn geïnstalleerd voordat u verder gaat met deze update.
Geplaatst: wo nov 14 2007 8:41 am
door MvBoetzelaer
Helaas, bij mij ook nog steeds geen succes. Gebruik nog steeds Nikonv View 6. Hij blijft nog steeds hangen bij het "registreren van het product".
Groeten,
Marnix
Geplaatst: wo nov 14 2007 8:57 am
door Cees
Bij mij idem dito met een sterretje. ook verwijderen lukt niet! Ik ben weer terug bij ACDSee 8.
Groet, Cees

Geplaatst: wo nov 14 2007 9:05 am
door Marten
Heb je je vraag al voorgelegd aan Nikon support?
Geplaatst: wo nov 14 2007 1:03 pm
door Cees
Nog niet, Marnix duidelijk al wel. Zal er later vandaag eens een mailtje aan wijden.
Groet, Cees
