Re: Cashback België: vertraging
Geplaatst: di okt 29 2019 8:31 am
is het wel een directe cashback van Nikon, of gaat het via een derde partij?
deed ik al.Jolanda schreef:https://www.nikonimgsupport.com/eu/BV_contact_information?ctry=BE&lang=nl_NL
Wat let je om te bellen of de live chat te gebruiken?
Het is een directe cashback. Niemand anders is erbij betrokken.JvdKooij schreef:is het wel een directe cashback van Nikon, of gaat het via een derde partij?
dank je, was me niet helemaal duidleijk. zelfde wel eens meegemaakt inderdaad bij samsung maar daar was ik ook niet blij mee. het is inderdaad een slechte indruk die ze achterlaten op deze manier.Axel schreef:Het is een directe cashback. Niemand anders is erbij betrokken.JvdKooij schreef:is het wel een directe cashback van Nikon, of gaat het via een derde partij?
groetjes
Axel schreef:deed ik al.Jolanda schreef:https://www.nikonimgsupport.com/eu/BV_contact_information?ctry=BE&lang=nl_NL
Wat let je om te bellen of de live chat te gebruiken?
In de live chat verwezen ze me terug naar de mails. Ze zeiden me dat ze geen toegang hadden tot de cashback acties.
Misschien toch ook nog eens bellen ja.
Verder verliep de communicatie met Nikon wel voorbeeldig en beleefd. Al koop ik daar niet veel mee, het is toch belangrijk.
Groetjes, Axel
goed idee, zullen we vanaf vandaag aan beginnenJolanda schreef:Axel schreef:deed ik al.Jolanda schreef:https://www.nikonimgsupport.com/eu/BV_contact_information?ctry=BE&lang=nl_NL
Wat let je om te bellen of de live chat te gebruiken?
In de live chat verwezen ze me terug naar de mails. Ze zeiden me dat ze geen toegang hadden tot de cashback acties.
Misschien toch ook nog eens bellen ja.
Verder verliep de communicatie met Nikon wel voorbeeldig en beleefd. Al koop ik daar niet veel mee, het is toch belangrijk.
Groetjes, Axel
Wat ik dan in zo'n geval doe? Ik hang iedere dag aan de lijn of op de chat....
Op Twitter, NikonBelgië.Skippy schreef:Afgezien van het feit dat Nikon blijkbaar (te) laat is met betalen is het ook een commerciële doodzonde. Als er één moment is waarmee je direct na aankoop een contactmoment hebt en de klant een goed gevoel voor je merk kan bezorgen is het wel met een vlotte afhandeling van een cashback. Daarom hebben veel bedrijven ook een gespecialiseerd team dat sociale media en het web afspeurt op zoek naar negatieve én positieve berichtgeving zodat hier snel op gereageerd kan worden.
EdvandeZilver schreef:Op Twitter, NikonBelgië.Skippy schreef:Afgezien van het feit dat Nikon blijkbaar (te) laat is met betalen is het ook een commerciële doodzonde. Als er één moment is waarmee je direct na aankoop een contactmoment hebt en de klant een goed gevoel voor je merk kan bezorgen is het wel met een vlotte afhandeling van een cashback. Daarom hebben veel bedrijven ook een gespecialiseerd team dat sociale media en het web afspeurt op zoek naar negatieve én positieve berichtgeving zodat hier snel op gereageerd kan worden.
15 berichtjes in 2019 tot nu toe, laatste bericht van 10 oktober.
Zelfs op naar hun geadresseerde berichtjes kom geen response.