Heb al een plukje bewerkt en geselecteerd van de zaterdagavond pitwalk.
Het was al na de allerlaatste trainingen en dan is de grote massa weg natuurlijk.
En daarmee ook de meeste security waardoor ik ook bij de grote jongens tot in de pitboxen gesneakt ben.
1:

Deze beste man was met maar liefst 2 D3's aan het spelen
Kon niet goed zien met wat voor objectief hij aan het werk was op de monopod, op de D3 die op de grond lag zat een 70-200mm versie.
Schat zomaar in dat je van de totale waarde een leuke auto kan kopen.
2:

Audi had een redelijk uitgebreide hospitality unit met daarnaast de winnende auto van vorig jaar 24 uurs editie van Le Mans, nog compleet met roadkill en smeer erop en eraan.
3:

Kijkje in de cockpit, echt comfie ziet het er niet uit.
Schat in dat een A4 een stuk lekkerder zit
4:

Bij de box van de Audi die uiteindelijk 2de is geworden in de LMP1 klasse
5:

En in de box...........mannen nog volop aan het werk
6:

Onze Spijkers waren er ook bij met 2 exemplaren
7:

Kijkje op het veersysteem voorin de Spijker
8:

Dit soort remsystemen zit waarschijnlijk niet op onze auto's
9:

Pescarolo.............een legende die al jaren mee doet, nu met zen eigen team nadat hij zijn eigen race carrière zeer succesvol afgesloten heeft
10:

En dit hem dan, Monsieur Henri Pescarolo
11:

Met zeer fanatieke aanhangers, let ook op het riempje van de helm, op en top chauvinistisch
12:

En hier een blik, diep in de krochten van een "Pesca"
13:

Zo kunnen ze controleren hoe heet de remmen maximaal geweest zijn.
Deze temperatuurstrips worden elke keer vervangen om het temperatuurgedrag te monitoren onder verschillende omstandigheden, denk aan dag of nachtracen en heet weer of regenweer.
14:

Hier de winnende Peugeot.............
15:

En een blik in de cockpit van diezelfde Peugeot
16:

Totaal shot van de Peugeotbox, de blauwe achteraan heeft later in de race een redelijk zware crash gehad
17:

Motorkap met een nostalgische naam erop
Dat was het voorlopig.
De foto's van de race volgen nog.
Mvg, Gino
