Eva
Bedankt Ree,Ree schreef:@Lothian-> Bizar mooie plaat weer! alleen jammer van die haar die links over haar gezicht gaat....
Ja dat maakt de foto's waarschijnlijk ook des te mooier, poseren is altijd lastig.Lothian schreef:Bedankt Ree,Ree schreef:@Lothian-> Bizar mooie plaat weer! alleen jammer van die haar die links over haar gezicht gaat....
ik kan inkomen in die gedachte maar voor mij maakt het toch de foto.
In feite is de foto niets meer dan een snapshot, camera op tafel, Eef aan het zwemmen, Eef komt aan tafel om te eten en een foto is genomen.
Sommige foto's van Tho of Eef zien er misschien geposeerd uit maar dat is zelden het geval. (let wel; ik zeg niet dat het nooit zo is)
Wat voor filter gooi jij erover heen? Of doe jij alles automatisch?Lothian schreef:Bedankt Ree,Ree schreef:@Lothian-> Bizar mooie plaat weer! alleen jammer van die haar die links over haar gezicht gaat....
ik kan inkomen in die gedachte maar voor mij maakt het toch de foto.
In feite is de foto niets meer dan een snapshot, camera op tafel, Eef aan het zwemmen, Eef komt aan tafel om te eten en een foto is genomen.
Sommige foto's van Tho of Eef zien er misschien geposeerd uit maar dat is zelden het geval. (let wel; ik zeg niet dat het nooit zo is)