Reiger staat gespannen op jacht, hoewel het even lijkt alsof hij het bloemetje staat te bewonderen. Niets is minder waar want nog geen seconde later schiet hij tevergeefs het gras in met zijn snavel.
Net even aan het spelen geweest met m'n nieuwe Gitzo statief met schommelkop (BWG pro). Deze set had ik eerder moeten aanschaffen, wat een verschil met m'n vorige statief en dan vooral de kop.
Het stikt van de Canadeze ganzen bij ons op 't meer. D'r zitten honderden. Snel even 1 in vogelvlucht vast gelegd in de avondzon. Wat een mooi verenpak hebben die beesten hè.
Vandaag langs het strand geweest , was veel te zien.
Wat me opviel was dat de strandlopertjes zeer goed te benaderen waren , soms liepen ze op nog geen 3 meter bij me vandaan.
Drieteen strandlopertjes zijn net als steenlopers best wel goed te benaderen als je de tijd neemt en rustig aan doet. De brouwersdam is vaak best wel druk maar wel een mooie plek voor vogel liefhebbers, zeker als het hard waait vanuit de auto. Van alles zoekt dan beschutting achter de stenen dicht bij de weg zodat je lekker kan hobbyen