De nieuwe zwaan, na een OMO bad. De onderkant blijft wat "groenig" zoals de kop, maar wat wil je als je al je hele leven met dat spul in de sloot zit.

Patrick, hele emmer OMO eroverheen gegooid, maar zowel de onderkant als de hals blijven verkleurd. Je krijgt hem ook nooit zo wit als die Jan van Gent, maar die zit ook al z'n hele leven in dat schone tijltje in Artis. groet, peterPatrick schreef:Geef die zwaan eens even een likkie in Capture NX of zo Peter. Hij lijkt me zwaar onderbelicht...
Dat kan wel zijn, maar volgens mij is de hele foto onderbelicht. Dat de zwaan niet egaal wit is geloof ik best. Het zijn vieze beesten... Maar wat wil je als je je voer bij elkaar graast, zowel boven als onder water.gewoon peter schreef:Patrick, hele emmer OMO eroverheen gegooid, maar zowel de onderkant als de hals blijven verkleurd. Je krijgt hem ook nooit zo wit als die Jan van Gent, maar die zit ook al z'n hele leven in dat schone tijltje in Artis. groet, peterPatrick schreef:Geef die zwaan eens even een likkie in Capture NX of zo Peter. Hij lijkt me zwaar onderbelicht...
deze jonge mus zat op de stam van een boom, vandaar de schuine lijn omhoog..is ook in portretstand genomennoortje53 schreef:Mooie scherp die (hegge?)mus. (vorige pagina) Sorry, ben niet zo´n vogelkenner.
Heb je deze foto diagonaal genomen?
Gr.
Mieke