In een woord verrekte mooi goed gedaan.
Voor al 2
En
1 had je die paal niet even weg kunnen pakken toch heeft deze wel wat.ma, 23 dec 2013 2:31 +0000
Had je pa hem niet even weg willen zetten voor je

1 had je die paal niet even weg kunnen pakken toch heeft deze wel wat.ma, 23 dec 2013 2:31 +0000
Dankuwel!a vgastel schreef:Hannah
In een woord verrekte mooi goed gedaan.
Voor al 2
En1 had je die paal niet even weg kunnen pakken toch heeft deze wel wat.ma, 23 dec 2013 2:31 +0000
Had je pa hem niet even weg willen zetten voor je
Bedankt voor de tip!Cyrus schreef:@Hannah: je bent niet scheel. Of we zijn het allebei
De foto staat als het ware achterover, dat komt door gebruik van een groothoekobjectief. Is goed te corrigeren in Photoshop via Transformatie, maar soms gaat het beter in de 3D-modus - heb je wel de Extended versie voor nodig. Zie o.a. deze tutorial over perspectiefcorrectie. Photoshop CS6 heeft ook een speciaal filter voor correctie van perspectieffouten van groothoekobjectieven.
In Lightroom 5 gaat een dergelijke correctie vrij makkelijk de met Upright-functie. Hoe zoiets in CaptureNX zou moeten, weet ik niet: dat programma heb ik niet in gebruik.
Dat is al een heel stuk beter.. bedankt!
Bijzondere foto. Zonder de tekst zou ik wel even wat vraagtekens hebben gehad.djunclesam schreef:1. Reflectie in het (kiep) zolderraam