Zijn dochter hield nog korte toespraak. Echter heeft zij zelf een hersentumor. Hopelijk duurt het nog lang voor ik weer foto's moet maken. Maar ik vrees dat het slechts enkele maanden zijn. De begrafenis was in Koedijk. Misschien ken je de plek. Heel intiem en niet zo massaal als een crematorium.remoss schreef:Ook heel veel sterkte Wil.wil schreef:Helaas heb ik woensdag ook reportage van begrafenis moeten maken. Mijn broer is onverwacht overleden en mijn schoonzus vroeg vlak voor de plechtigheid of ik foto's wilde maken. Gelukkig lag mijn camera in de auto. Dit zijn geen leuke dingen omdat je er persoonlijk bij betrokken bent. Ik ben van mening dat deze foto's toch zeer waardevol zijn. Maar heel moeilijk om onopvallend de foto's te maken.
Een moeilijke en zware opdracht
-
- Clublid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- hans1956
- Regiocoördinator
- Ervaringsniveau: *****
Wil,wil schreef:Helaas heb ik woensdag ook reportage van begrafenis moeten maken. Mijn broer is onverwacht overleden en mijn schoonzus vroeg vlak voor de plechtigheid of ik foto's wilde maken. Gelukkig lag mijn camera in de auto. Dit zijn geen leuke dingen omdat je er persoonlijk bij betrokken bent. Ik ben van mening dat deze foto's toch zeer waardevol zijn. Maar heel moeilijk om onopvallend de foto's te maken.
Ook jij heel veel sterkte.
Hans
- Maud
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
- Contacteer:
Wim,
Ik vind het heel knap en dapper dat je dit hebt kunnen doen voor je vrienden, daar zijn vrienden voor zeggen ze altijd totdat je het moet doen. Wat een drama..
Heel veel sterkte met het verwerken van dit alles en ik hoop dat je vriend beter wordt en troots kan putten uit jouw foto's en film.
Sterkte
Maud
Ik vind het heel knap en dapper dat je dit hebt kunnen doen voor je vrienden, daar zijn vrienden voor zeggen ze altijd totdat je het moet doen. Wat een drama..
Heel veel sterkte met het verwerken van dit alles en ik hoop dat je vriend beter wordt en troots kan putten uit jouw foto's en film.
Sterkte
Maud
D700 | D90 + MB-D80 | Nikkor AF-S 24-70mm F/2.8G ED | Nikon DX 18-135mm | Nikkor 105mm 2.8 | Nikkor 50mm 1.8 | Nikon AF-S 70-300 F/4.5-5.6 VR | Tamron 17-50 F2.8 | 2x SB-600 | Manfrotto statief
- M.Oorthuis
- Forumlid
- Contacteer:
Wim, ik weet wat je hebt doorgemaakt. Ik heb een keer in opdracht een begrafenis gefotografeert van de oma van Susan Visser (ja die susan visser die een paar maanden later ook haar man Roef Ragas kon begraven
). Ik heb gefotografeert vanaf het moment thuis ophalen van kist, de kerkscene en het uiteindelijke begraven van de kist.
Was erg moeilijk om discreet te werk te gaan, ik heb in de kerk ook niet geflitst ondanks dat de familie had aangegeven dit niet erg te vinden.
Wim, nogmaals grote klasse ik weet hoe moeilijk het is.

Was erg moeilijk om discreet te werk te gaan, ik heb in de kerk ook niet geflitst ondanks dat de familie had aangegeven dit niet erg te vinden.
Wim, nogmaals grote klasse ik weet hoe moeilijk het is.
http://www.oorthuisfotografie.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- Mike-Nikon
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *****
- Contacteer: