Hoi Roelof,Roelof schreef:Marianne,
Het is soms best wel lastig in te schatten wat je aan een lens hebt en wat het verschil is met wat je al hebt.
Wat ik zeker als optie mee zou geven, is gewoon eens met een fotoshoot via het forum mee te gaan. Mijn ervaring is dat er altijd wel iemand is die je een bepaalde lens uit wil laten proberen.
Uit het hoofd zou ik zeggen dat de eerste geplande uitjes op 27 juli (as zondag) in Alkmaar en 20 september in Den Haag zijn.
Het voordeel van zoiets is dat je iets uit kunt proberen 'in het wild' en dat degene die je de lens laat zien die niet niet aan je verkopen wil. Dit in tegenstelling tot een winkel.
A.s. zondag had ik idd graag mee willen gaan voor de fotoshoot in Alkmaar. Ik had alleen al andere plannen die ik niet kan verzetten. 20 September naar Den Haag zet ik in mijn agenda en ik zal mij aanmelden op het forum hiervoor. Wordt ook wel es tijd vind ik. Het lijkt me leuk om eens mensen van t forum te ontmoeten. De mogelijkheid om inderdaad eens andere lenzen te proberen tijdens die fotoshoots, daar had ik nog niet aan gedacht, maar dat is inderdaad, naast de 'kant-en-klare-' foto-ervaringen van de anderen, een nuttige gelegenheid!!
Groetjes Marianne