Ik vraag me af of Nikon aan jouw camera kan zien dat je een er een grip van een vreemd merk op hebt gehad. Mocht er iets stuk gaan aan de camera, dan schroef je die grip er toch af en doe je net of je neus bloedt. Overigens kan ik me niet voorstellen dat je camera stukgaat van een merk-vreemde grip.Mike-Nikon schreef:En geef jij garantie als er wat mis gaat dan.....????
Ik ben wat dat betreft een rare maar bij mij geen nepspul aan mn dure camera.
gr Mike
En zouden alle mensen die merkvreemde lenzen gebruiken dan ook geen garantie meer hebben?
Ieder zijn ding natuurlijk maar pas op dat je je merktrouw voor Nikon niet laat aanpraten. Ik heb bij de saake-shop een tweede batterij gekocht voor mijn D60. Ding werkt prima en is de helft goedkoper. OK, hij is iets eerder leeg maar als back-up functioneert-ie voor mij voldoende.
Ik heb tevens het oogsensor-probleem met de D60. Denk je nu dat Nikon mij gaat vertellen dat ik geen garantie meer heb omdat ik een andere batterij in de camera heb gehad? Ten eerste zullen ze het nooit weten want ik doe natuurlijk de originele batterij erin als ik hem voor reparatie ga aanbieden, maar zelfs als ze het zouden weten kunnen ze op basis daarvan niet weigeren mij garantie te geven. Dat is gewoon een pertinent onredelijke clausule. Ze moeten dan volgens mij toch eerst aantonen dat er een causaal verband is tussen de accessoire en het defect (wat ze in mijn geval nooit zullen kunnen).