Multi power battery pack

Discussies over ons favoriete merk
joepert
Forumlid
Forumlid

Bericht door joepert » ma sep 22 2008 12:25 pm

Mike-Nikon schreef:En geef jij garantie als er wat mis gaat dan.....????

Ik ben wat dat betreft een rare maar bij mij geen nepspul aan mn dure camera.

gr Mike
Ik vraag me af of Nikon aan jouw camera kan zien dat je een er een grip van een vreemd merk op hebt gehad. Mocht er iets stuk gaan aan de camera, dan schroef je die grip er toch af en doe je net of je neus bloedt. Overigens kan ik me niet voorstellen dat je camera stukgaat van een merk-vreemde grip.

En zouden alle mensen die merkvreemde lenzen gebruiken dan ook geen garantie meer hebben?

Ieder zijn ding natuurlijk maar pas op dat je je merktrouw voor Nikon niet laat aanpraten. Ik heb bij de saake-shop een tweede batterij gekocht voor mijn D60. Ding werkt prima en is de helft goedkoper. OK, hij is iets eerder leeg maar als back-up functioneert-ie voor mij voldoende.
Ik heb tevens het oogsensor-probleem met de D60. Denk je nu dat Nikon mij gaat vertellen dat ik geen garantie meer heb omdat ik een andere batterij in de camera heb gehad? Ten eerste zullen ze het nooit weten want ik doe natuurlijk de originele batterij erin als ik hem voor reparatie ga aanbieden, maar zelfs als ze het zouden weten kunnen ze op basis daarvan niet weigeren mij garantie te geven. Dat is gewoon een pertinent onredelijke clausule. Ze moeten dan volgens mij toch eerst aantonen dat er een causaal verband is tussen de accessoire en het defect (wat ze in mijn geval nooit zullen kunnen).

jmfotografie

Bericht door jmfotografie » ma sep 22 2008 1:14 pm

Arend-ho schreef:
jmfotografie schreef: Ik snap gewoon niet dat batt packs onder elke body gezet kan worden en dat de consument er ook op gewezen moet worden van de voordelen van een batt pack. :wink: Ik zou gewoon voor de MB10 gaan, wat maakt die paar euro,s nog uit? De economie gaat sterk achteruit omdat banken in de usa failliet gaan. Kun je nu beter genieten van je geld, straks kan het niet meer.:lol:

groet Jan 8)
:?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?:
:?: :?: :?: :?: :?: :?: :?:

Werner
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door Werner » ma sep 22 2008 3:27 pm

Ziet er erg netjes uit Arend, hoewel ik geen vreemdganger ben, heb ik misschien toch te vroeg de MB-D10 gekocht....kon toen geen vergelijk maken, was nog niets anders op de markt....

gr
werner

Zatoichi

Bericht door Zatoichi » za sep 27 2008 10:43 am

over "vreemde" onderdelen op een Nikon: Ze protesteren toch ook niet als je er een Sigma of Tamron lens op zet? Ook die maken contact met de electronica van de camera.

Plaats reactie

Terug naar “Nikon”