Mijn set: Slordige foto ik weet het

de speakers zijn de Infinity Kappa 80
Ik had het niet alleen over analoog. Ik heb toendertijd geluisterd naar digitale interlinks. Uiteindelijk ben ik uitgekomen op de Siltech HF-9 G3. Het model van Siltech eronder klonk bijna zielig in vergelijking met deze kabels. Andere merken (die ik getest heb) waren nog minder. Er was toen nog een duurder model, maar die heb ik bewust niet beluisterd; er zijn grenzen aan wat zo'n kabel mag kosten.flippie17 schreef:Als je het hebt over audiokabels (analoog signaal) dan heb je gelijk, dan maakt het wel degelijk uit welke kwaliteit kabel je kiest.
gijsmondria schreef:Digitenne is niet geweldig, maar is naar te kijken
Ja, digitenne is van alle opties toch wel het beroerdste. Waarom geen HDTV of op zijn minst digitale TV? Daar koop je zo'n ding toch voor?Skippy schreef:gijsmondria schreef:Digitenne is niet geweldig, maar is naar te kijkenWaarom keus voor Digitenne met bijbehorend verlies aan kwaliteit door signaal via ether? Ik heb digitale TV via de kabel met minimaal verlies door gebruik smartcard in speciaal cardslot direct in TV waardoor geen verlies via decoder en analoge scartkabel. De ketting blijft zo sterk als de zwakste schakel.
joepert schreef:Geen kabel in Nederland? Er gaat weer een wereld voor me open als verwende randstedeling. Ik zou dan inderdaad ook voor canal digital gaan. Ik zou voor de 7,95 die Digitenne per maand kost niet gaan zitten wachten, maar goed dat is voor ieder een andere keuze natuurlijk.
Ik zie geen smiley staan, dus neem maar even aan dat dit serieus bedoeld is. Het forum is geen plek om op de man spelen en met modder gooien.Gobert schreef:Verwende randstedeling..........volgens mij is het daar pure armoede. Weer zo'n typische opmerking van een randstedeling die zich superieur voelt.
Het tegendeel is echter het geval Jullie weten daar de kwaliteit van leven onvoldoende op waarde te schatten.