Groet, Cees
Winkelen in Singapore
- Gino
- Forumlid

- Contacteer:
Sorry hoor maar ik lees dit topicje al een tijdje mee en moet zeggen dat ik vind dat Paparazzi alleen maar behulpzaam heeft willen zijn om de topic starter te attenderen op mooie fotolocaties.
En van wie kan je tips beter te horen krijgen als van iemand die er echt geweest is.
En het is toch alleen maar mooi dat iemand in zoveel landen geweest is, dat mag je best vernoemen.
Dus mensen, allemaal niet zo aangebrand doen, nergens voor nodig.
En van wie kan je tips beter te horen krijgen als van iemand die er echt geweest is.
En het is toch alleen maar mooi dat iemand in zoveel landen geweest is, dat mag je best vernoemen.
"Every man dies, not every man really lives!!!" - William Wallace
http://www.flickr.com/photos/nikongino/
http://www.flickr.com/photos/nikongino/
-
yoyo
-
paparazzi
thanx!Nikon Gino schreef:Sorry hoor maar ik lees dit topicje al een tijdje mee en moet zeggen dat ik vind dat Paparazzi alleen maar behulpzaam heeft willen zijn om de topic starter te attenderen op mooie fotolocaties.
ik mis in forumland eigenlijk nog wel 'n reis/foto forum, want het gros van de reissites zijn niet fotografie-georienteerd en ik vind 't juist altijd heerlijk om tips te krijgen van fotografen die de juiste plekjes kennen en ook nog kunnen vertellen wanneer je 't mooiste licht hebt bijv. dat zijn dingen die de gemiddelde reiziger niet veel interesseert
-
George Fennes
- Clublid

- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Ja
doe eens wat
Paparazzi schreef:
Misschien een appart Topic starten?
Of een onderdeel van dit forum speciaal voor reis/fotografie.
Stel het eens voor of start een Poll.
Groetjes George
Code: Selecteer alles
ik mis in forumland eigenlijk nog wel 'n reis/foto forumOf een onderdeel van dit forum speciaal voor reis/fotografie.
Stel het eens voor of start een Poll.
Groetjes George
Blijf het objectief bekijken