erfenis ik vindt hem wel leuk

Discussies over onderwerpen die niet passen in een van de andere secties
GdP

Bericht door GdP » do jul 12 2007 9:17 am

Fera Albi schreef:
vanson schreef:welke foto is dat rene?
volgens mij staat er maar 1 foto van mij op dit forum, en dat is niet 'laatst' geweest...
Zouden Rene en Vanson dit off-topic gekibbel op hun eigen onderwerp (of beter nog per PB) kunnen uitbikkelen?

Hans
Vanson is Neerlandicus en die geeft af en toe blijk van zijn enorme kennis van de Nederlandse taal. :(

Gerrit
Laatst gewijzigd door GdP op do jul 12 2007 1:10 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

emdeklerk
Forumlid
Forumlid

Bericht door emdeklerk » do jul 12 2007 9:50 am

Ik geloof niet dat dhr. Van Son Neerlandicus is, dat hoef je ook niet te zijn om behoorlijk Nederlands te kunnen spellen en schrijven. Daarvoor is een behoorlijke lagere school al ruim voldoende.
Misschien iets minder lui dan anderen?
Groet, E.M. de Klerk

GdP

Bericht door GdP » do jul 12 2007 10:03 am

emdeklerk schreef:Ik geloof niet dat dhr. Van Son Neerlandicus is, dat hoef je ook niet te zijn om behoorlijk Nederlands te kunnen spellen en schrijven. Daarvoor is een behoorlijke lagere school al ruim voldoende.
Misschien iets minder lui dan anderen?
Groet, E.M. de Klerk
Het is niet een ieder gegeven de Nederlandse taal correct te gebruiken in woord en geschrift. Ze kunnen het gewoon niet! Desalniettemin, niet tegenstaande vind ik het zeer dapper dat men ondanks deze handicap zich hier toch op ons forum durft te presenteren.
Het wijzen op het niet correct gebruiken van de Nederlandse taal komt op mij arrogant over. We hebben nu eenmaal niet allemaal dezelfde gaven.
Verheug je over je eigen gaven, maar val een ander daar niet mee lastig.

Met vr. gr.,

Gerrit

The-Boss
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Bericht door The-Boss » do jul 12 2007 11:49 am

GdP schreef:Het is niet een ieder gegeven de Nederlandse taal correct te gebruiken in woord en geschrift. Ze kunnen het gewoon niet! Desalniettemin, niet tegenstaande vind ik het zeer dapper dat men ondanks deze handicap zich hier toch op ons forum durft te presenteren.
Het wijzen op het niet correct gebruiken van de Nederlandse taal komt op mij arrogant over. We hebben nu eenmaal niet allemaal dezelfde gaven.
Verheug je over je eigen gaven, maar val een ander daar niet mee lastig.

Met vr. gr., Gerrit
Gerrit, je had het niet beter kunnen zeggen, ik dacht nog zal ik reageren maar ik heb me eigen toch ingehouden, anders reageer ik weer zo fel. Mooi gezegd.. :lol:

Pierre
Pierre 8-)

Nikon D300 | MBD10 | SB600 | DR6 | MC-36 | DI-GPS Pro | Nikkor 18-70 mm F/3.5-4.5G | 50 mm F/1.8D | 80-200 mm F/2.8D AF | Sigma 150 mm F/2.8 Macro |
Nikon Coolpix P330 | Samsung NX300M

http://www.pjgboone.nl , http://www.pboone.nl

alfa156

Bericht door alfa156 » do jul 12 2007 1:36 pm

Het niet kunnen hanteren van de nederlandse taal ligt m.i. gewoon aan het onderwijs. Dit kan je de leerling niet aanrekenen. Een groot gedeelte van de leerkrachten in spee kunnen niet eens rekenen maar deze moeten dit wel overdragen aan de leerlingen :cry: .

MEMENTO

Bericht door MEMENTO » do jul 12 2007 1:40 pm

Schaf het onderwijs af! REVOLUTIE! En om onze roze helden te parafraseren aangezien de quote vast niet helemaal correct is:

"We don't need no education! He, teacher, leave our kids alone".

dirk-jan boon

Bericht door dirk-jan boon » do jul 12 2007 1:47 pm

Kijk als ze nou vroegah op school met Pink floyd mijn huiswerk handen overhoord dan was ik nu gegarandeerd professor , want ik ken bijna alle floyd nummers uit mijn kop

en met d en t heb ik altijd moeite gehad soms gaat het goed soms als ik net wakker ben (en de meeste posts zijn zo rond een uur of 4 s'morgens dan zijn mijn ogen nog niet helemaal wakker en type ik wel eens te snel

alfredo
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: *
Contacteer:

Bericht door alfredo » do jul 12 2007 1:50 pm

De gemiddelde leeftijd van de mensen op dit forum is vrij hoog, dus je kunt het niet aan het onderwijs wijten, want vroeger kreeg men nog redelijk taal- en reken onderwijs.
Ik vind het werkelijk ongelofelijk hoeveel spellingsfouten er tegenwoordig gemaakt worden.
Bijna alle d's en t's worden verwisseld. Ik denk dat het een vorm van luiheid of onverschilligheid is..
Vaak kan ik natuurlijk wel uit de zin opmaken wat er bedoeld wordt, maar als een zin begint met bijv. : "dit geld voor.." dan denk ik dus in eerste instantie aan een betaalmiddel.... Heel vaak word ik door verkeerd taalgebruik op het verkeerde been gezet.
In een tijd waar communicatie zo belangrijk geworden is, is het toch handig om dingen goed te schrijven? En dan heb ik het heus niet over de echt moeilijke woorden, want daar maken we allemaal wel eens fouten mee..
D4, D2h,,AFS 70-200vr 2.8 80-200 ED f2.8, Nikkor 300mm F4 ED, ,sigma 24-70 2.8, nikon 50mm 1.8, Kenko TC Teleplus MC7 2X DG,, polarisatiefilter 77mm een tas en een manfrotto eenbeenstatief..

Edwin
Forumlid
Forumlid

Bericht door Edwin » do jul 12 2007 1:51 pm

Trouwens : Een goed verstaander heeft maar een half woord nodig. :wink:
boekie

dirk-jan boon

Bericht door dirk-jan boon » do jul 12 2007 1:55 pm

kunnen we weer on topic gaan aub?

Edwin
Forumlid
Forumlid

Bericht door Edwin » do jul 12 2007 1:58 pm

Natuurlijk Dirk.

Verschrikkelijke lens zit op dat ding zeg :twisted:
boekie

Edwin
Forumlid
Forumlid

Bericht door Edwin » do jul 12 2007 2:00 pm

Je bent een halve dag in PS aan het klunen om daar iets toonbaars van te maken.
boekie

dirk-jan boon

Bericht door dirk-jan boon » do jul 12 2007 2:44 pm

ik deel deze mening niet in microsoft photo manager ben je niet zo lang kwijt hoor en bij veel foto's is het niet eens nodig maar misschien ben ik sneller te vreden maar hij moet wel de 2e of 3e viool spelen.

eagle

Bericht door eagle » do jul 12 2007 4:37 pm

@GdP

De bewerking is fraai, maar had gelijk de linkerkant er even af gesneden.
Nu zie je de aanzet van een naam van een ROC dat die naam niet verdient. En dat verpest de hele foto!
Over onderwijs gesproken.
Stuur je kind niet naar dit ROC!

dirk-jan boon

het alberda college er effe uitgesneden

Bericht door dirk-jan boon » do jul 12 2007 5:32 pm

Afbeelding

zo beter eagle?

Plaats reactie

Terug naar “Overige discussies”