Pagina 3 van 3

Re: Reparatieduur

Geplaatst: do jan 31 2013 3:18 pm
door jan
Mark Verheijen schreef:Welke winkel is het?
Wil je de Canon daar afgeven en daarna weer terug naar Nikon? :P :lol: :lol:

Re: Reparatieduur

Geplaatst: do jan 31 2013 4:21 pm
door Jolanda
Dat er een keer een camera kwijtraakt in een reparatiecentrum, ach daar kan ik nog inkomen.

Maar dat jouw leverancier jou enkele malen voorhoudt dat de reparatie gewoonweg langer duurt en dat het geen zin heeft om te bellen en dat dan achteraf blijkt dat hij allang weet dat de camera verdwenen is, dat vind ik kwalijk.

Als hij nou meteen had gezegd, luister eens, er is iets misgegaan maar ik maak het in orde met je, dan had dat een heel ander verhaal geweest.

Als hij niet snel over de brug komt, adviseer ik je om een ingebrekestelling te sturen en te vorderen dat hij jouw schade vergoed. Die schade moet ook de daadwerkelijke schade zijn. Smartegeld vorderen kan natuurlijk, maar dat krijg je nooit voor elkaar.

Jolanda

Re: Reparatieduur

Geplaatst: vr feb 01 2013 5:08 pm
door lotjeman61
waar is de camera ingeleverd? Groningen of Apeldoorn en wil je de naam van de winkel ook delen met ons?

Re: Reparatieduur

Geplaatst: zo feb 10 2013 11:48 am
door Silverbleed
Nou, goed nieuws!

De eigenaar heeft het opgelost door niet alleen de camera volledig te vergoeden, maar ook door de nieuwste te kopen. Ik ben nu de trotse bezitter van een Nikon D5200 :)

Hij vroeg slechts om een bijdrage van 200 euro, wat ik anders ook kwijt was aan de reparatie. Achteraf heb ik dus een betere camera er voor terug.
Ik kreeg er zelfs nog een bosje bloemen bij :) Dat kon ik wel waarderen.

Ik wil jullie bedanken voor het advies de afgelopen weken.

Re: Reparatieduur

Geplaatst: zo feb 10 2013 11:53 am
door jan
Silverbleed schreef:Nou, goed nieuws!

De eigenaar heeft het opgelost door niet alleen de camera volledig te vergoeden, maar ook door de nieuwste te kopen. Ik ben nu de trotse bezitter van een Nikon D5200 :)

Hij vroeg slechts om een bijdrage van 200 euro, wat ik anders ook kwijt was aan de reparatie. Achteraf heb ik dus een betere camera er voor terug.
Ik kreeg er zelfs nog een bosje bloemen bij :) Dat kon ik wel waarderen.

Ik wil jullie bedanken voor het advies de afgelopen weken.
Eind goed al goed. Daar kom je nog eens terug. Een probleem kun je overal krijgen. Gaat erom hoe het wordt opgelost. Veel plezier met de nieuwe camera.

Re: Reparatieduur

Geplaatst: zo feb 10 2013 12:20 pm
door emdeklerk
Netjes geregeld. Winkelier heeft de naam van de detailhandel hoog gehouden.

Re: Reparatieduur

Geplaatst: zo feb 10 2013 12:46 pm
door Haket
19 oktober ingeleverd, 30 januari bericht hij is hem kwijt en nu al een andere camera?
Ik ben blij voor TS dat het eindelijk op deze manier toch nog goed is gekomen, maar onder het hooghouden van de naam versta ik toch een ander tijdpad en een snellere oplossing.

Re: Reparatieduur

Geplaatst: zo feb 10 2013 1:27 pm
door Silverbleed
@Jan: Precies!

@emdekierk: Ach, ik neem het alleen hem kwalijk en niemand anders, zo heeft het bedrijf dat de reparaties deed ons heel goed geholpen. Daar lag het sowieso niet aan. Wanneer ik een probleem heb met iemand zou ik het nooit de hele branche verwijten. Al helemaal niet omdat jullie al aangaven dat de lange duur abnormaal was.

@Haket; Ik was ook verbaasd, donderdag kreeg ik te horen dat hij de camera zou bestellen, en vrijdag middag kon ik die al op komen halen. Ik moet eerlijk toegeven dat ik had verwacht minstens nog een week te moeten wachten, gezien het verleden... :'D

Re: Reparatieduur

Geplaatst: zo feb 10 2013 1:53 pm
door Matthieu
Goed te horen dat alles is opgelost !
En nu....foto's maken !!
Veel plezier met je nieuwe camera !

groet
Matthieu