Peter schreef:?rbfoto.nl schreef:Het forum is ziek. Een virusje onder de leden.
Daar kunnen we inderdaad wel wat mee![]()
Ja, als je de tekst goed leest en eruit haalt wat erin staat, dan kun je daar zeker wat mee.
Peter schreef:?rbfoto.nl schreef:Het forum is ziek. Een virusje onder de leden.
Daar kunnen we inderdaad wel wat mee![]()
Hoi Peter,Peter schreef:Danny
wat zijn dan je wensen over (ik citeer) : indeling/gebruik/nut van 'presentaties/beoordelingen' ?
Hoe zou jij het willen zien ?
Ik ben nu drie jaar lid, post niet veel maar lees heel veel op dit forum. En als ik één ding hier heb geleerd, is het met jou in discussie gaan altijd onbegonnen werk is. Jij hebt altijd 'gelijk'.Patrick schreef:Ik wil die discussie best met je aangaan. Waar woon je? Ben je al eens moderator geweest op een forum?Avado schreef:Het lijkt mij niet zo moeilijk om eenduidige afspraken binnen het moderatorteam te maken hierover.
Kennen we elkaar? Ik meen van niet. Ik denk dat je me tekort doet door dit zo te stellen...Avado schreef: En als ik één ding hier heb geleerd, is het met jou in discussie gaan altijd onbegonnen werk is. Jij hebt altijd 'gelijk'.
Geert Huizing schreef:Ik hoop vanavond nog even tijd te vinden om op dit draadje te reageren met een verhaal.
Nee joh, doorgaan! Ik pak de borrelnootjes erbij vanavond en ga er eens lekker voor zitten, want dit gaat nog wel even door.Reest schreef: Van deze soap kan dan een script gemaakt worden, wat jullie zo naar de Mol kunnen sturen.
Houden jullie nu eens op met dit 'openbaar' te spelen.
Rinus
Je kan ze ook 'voor weken' : hoef je maar te zuigen :mrgreen:Jumpjiving schreef:Borrelnootjes gaan achter mijn gebit zitten
Je gaf zelf al aan dat de TS vrolijk meedeed in de discussie, daar is dus geen probleem. In de Power Girl discussie gebeurde blijkbaar wel dingen waar mensen zich ongemakkelijk bij voelen. En dat kan soms een verschil zijn tussen punten komma's, of gewoon het gebruik van de rapportage-naar-mods-knop. Discussies die volledig van de rails lopen zin volgens mij geen probleem zolang mensen zich er niet aan storen of het zelfs leuk vinden. En dat is echt een menselijke inschatting...djunclesam schreef:Volgens mij IS het ook niet te modereren op deze manier. Want volgens de forum regels had het Ijshockey topic ook leeg geveegd moeten worden. Het feit dat dat niet gebeurd, betekent dus dat er geen eenduidig beleid is omtrent die regel. Daar kun je je achteraf ook niet als team achter diezelfde regel 'verschuilen'.