Rocky Mountains, Canada 2014 Update!!

PvGessel
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Nee

Re: Rocky Mountains, Canada 2014 Update!!

Bericht door PvGessel » ma aug 04 2014 11:51 pm

Allereerst wil ik jullie allemaal bedanken voor alle lof die jullie mij doen toekomen. Ben verschillende malen in de USA op vakantie geweest en ook dat land heeft zijn enorme schoonheden. Ik moet eerlijk bekennen dat deze reis naar Canada een hele grote indruk bij mij en mijn naasten heeft nagelaten. En ach dat ik soms niet meer heb kunnen onthouden waar alles precies lag en hoe het heette, moeten jullie mij maar vergeven. De schoonheid van de natuur aldaar is werkelijk adembenemend.
@ Jahoe: je hebt volkomen gelijk. Het zijn allemaal zwarte beren echter dragen ze niet allemaal dezelfde kleur jas. Die info heb ik van park rangers. Grizzly 's zijn idd een stuk groter. Ik zal bij foto 7 even de juiste naam vermelden.
Ter info: mijn zoon die bijna niets om fotograferen geeft maakte de mooiste foto's met zijn Olympus Pen EPL3. Echter wil hij niet dat ik ze hier publiceer. Dat is zijn goed recht en die moet ik dan ook respecteren. Die Olympus doet het fantastisch, is lekker licht en compact en kent ook de PASM standen.....hij heeft er een,ik meen 14-150 mm objectief, op zitten. Ik denk dat ik ook ga overst...nee ik blijf toch maar bij Nikon :lol:
M.v.g Peter.

D750 met wat Sigma ART glas.

Henk
Bestuurslid
Bestuurslid
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Bericht door Henk » di aug 05 2014 1:44 pm

Fraaie serie Peter. Machtig land en dat heb je mooi vastgelegd. En misschien toch maar een GPS aanschaffen voor je Nikon. Weet je precies wat je waar gemaakt hebt 8)
groeten Henk.
Foto Melenhorst.net

robcctje
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *
Foto's bewerken toestaan: Ja

Bericht door robcctje » di aug 05 2014 7:46 pm

Ook het vervolg is weer heerlijk om naar te kijken klasse gedaan Peter.

Gr Rob

Plaats reactie

Terug naar “Landschappen”