Aangeboden wegens overstap naar Canon
-
- Forumlid
- Cees
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
"Meestal gaat het hier om mensen die gewoon niet kunnen fotograferen en die de illusie hebben of zijn aangepraat dat ze het met Canon wel gaat lukken.. "
"Ja, dat is waar... "
Daarom volgt Jan ook een tweesporenbeleid :mrgreen:
Groet, Cees
"Ja, dat is waar... "
Daarom volgt Jan ook een tweesporenbeleid :mrgreen:
Groet, Cees

Groet, Cees
Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning
Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning
-
- Clublid
- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Ja
het zou verboden moeten worden om bij C**** te kijken
Pruimpit schreef: Aangeboden wegens overstap naar Canon
Ik struin hier en daar regelmating de tweedehands camera sites af
Tevaak kom ik dit nog tegen. Zo nu en dan kijk ook bij Canon. Ik kom echter nooit tegen:
Aangeboden wegens overstap naar Nikon
Duidt dit er op dat nog steeds veel Nikon-bezitters overstappen naar Canon, veel meer dan andersom. Valt Nikon dan toch zo veel tegen. Ik zou toch denken van niet.
Ik heb er geen moeite mee Pruimpit, dan blijft mijn Nikon nog redelijk uniek
En bij de buren is het gras altijd groener toch
Ik heb nu zoveel rommel bij mijn D80 dat het niet de moeite loont om over te stappen, ben wel tevreden met mijn Nikkor glaasjes en Sigma en Tokina en Tamron
Groetjes George
Tevaak kom ik dit nog tegen. Zo nu en dan kijk ook bij Canon. Ik kom echter nooit tegen:
Duidt dit er op dat nog steeds veel Nikon-bezitters overstappen naar Canon, veel meer dan andersom. Valt Nikon dan toch zo veel tegen. Ik zou toch denken van niet.
Ik heb er geen moeite mee Pruimpit, dan blijft mijn Nikon nog redelijk uniek

En bij de buren is het gras altijd groener toch

Ik heb nu zoveel rommel bij mijn D80 dat het niet de moeite loont om over te stappen, ben wel tevreden met mijn Nikkor glaasjes en Sigma en Tokina en Tamron

Groetjes George

Blijf het objectief bekijken
Re: het zou verboden moeten worden om bij C**** te kijken
Heeeee George houdt zich aan de mediacode reclame!George Fennes schreef:Pruimpit schreef: Aangeboden wegens overstap naar Canon
Ik heb er geen moeite mee Pruimpit, dan blijft mijn Nikon nog redelijk uniek![]()
En bij de buren is het gras altijd groener toch![]()
Ik heb nu zoveel rommel bij mijn D80 dat het niet de moeite loont om over te stappen, ben wel tevreden met mijn Nikkor glaasjes en Sigma en Tokina en Tamron![]()
Groetjes George
Niet één merk noemen maar allemaal!
Zie ik daar de aandelen Tamron kelderen?

Groeten Raymond
-
- Clublid
- Ervaringsniveau: *
bonte verzameling
Helaas Cees en Raymond ik heb al die glaasjes dus niets met de mediacode o.i.d. te maken.
Maar gewoon van elk merk het beste uitzoeken, dan kom je tot zo'n bonte verzameling
En ik ben er best tevreden mee hoor
Groetjes George

Maar gewoon van elk merk het beste uitzoeken, dan kom je tot zo'n bonte verzameling

En ik ben er best tevreden mee hoor

Groetjes George

Blijf het objectief bekijken
Ben blij dat Canon zo actief is geweest met die witte kanonnen.
Ze hadden Nikon er bijna mee overhoop kunnen schieten. Doordat Nikon
zo flink op zijn donder kreeg van Canon, heeft ze dat een enorme impuls gegeven om te innoveren. En zie, Nikon was weer marktleider in Dslr op de Japanse markt in het laatste kwartaal 07.
Ze hadden Nikon er bijna mee overhoop kunnen schieten. Doordat Nikon
zo flink op zijn donder kreeg van Canon, heeft ze dat een enorme impuls gegeven om te innoveren. En zie, Nikon was weer marktleider in Dslr op de Japanse markt in het laatste kwartaal 07.
- Mike-Nikon
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Bij mij hetzelfde..... kon bij Canon op digitaal gebied niet vinden wat ik wilde........ja.....als ik 4000 euro had voor een body .OmeTuut schreef:Na jarenlang Canon (analoog) ben ik door toeval vorig jaar overgestapt op Nikon (digitaal) en heb er nog geen seconde spijt van gehad.
Ze zijn er dus wel, fotoliefhebbers die overstappen naar Nikon.
Nikon D200 kwam net uit en die gaf me wat ik wilde. en whalaaa....
overstap gemaakt.
Nu met de D300.............nooit meer terug.
Canon EOS-R3 met Canon RF 24-70mm F2.8L IS USM.
Maar dan van Nikon......En iets met een Z.
Maar dan van Nikon......En iets met een Z.
Ik ben een van de weinige mensen die van een 30d naar een d80 zijn gegaan.
Waarom gaan er veel mensen over naar canon, same old same...
hogere ISO's was tot de d300 een probleem, iso1600 kon je vergeten, terwijl een 5d daar totaal geen problemen mee heeft.
En het lenzenaanbod, Nikon heeft gewoon geen mid-range kwaliteits lenzen.
18-70...... een hele tijd niets............. 17-55 van 1400 euro
canon 18-55....17-85.......17-40 F4 L.....17-55 F2.8 IS USM....16_35 f2.8L
Veel meer aanbod, ook in lenzen.
70-200 F4L, 70-200 IS F4 L, 70-300 DO IS, 100-400 L...70-200 F2.8....70-200F2.8 ISen nog een 70-210, een 100-300 en diverse 70-300 USM IS al dan niet.
Wat stelt nikon daartegenover
70-300G/ED en VR variant, en een 80-200 en een 70-200VR/ED variant.
Bovendien wederom een stuk duurder.
een guldenmiddenweg zoals de 70-200 F4 L is er niet voor een schappelijke prijs.
Canon is marktleider volgens mij en dat komt door een goede promotiecampagne.
Qua camera, vind ik de d80 prettiger werken dan een canon variant, maar dat is voor ieder persoonlijk.
Waarom gaan er veel mensen over naar canon, same old same...
hogere ISO's was tot de d300 een probleem, iso1600 kon je vergeten, terwijl een 5d daar totaal geen problemen mee heeft.
En het lenzenaanbod, Nikon heeft gewoon geen mid-range kwaliteits lenzen.
18-70...... een hele tijd niets............. 17-55 van 1400 euro
canon 18-55....17-85.......17-40 F4 L.....17-55 F2.8 IS USM....16_35 f2.8L
Veel meer aanbod, ook in lenzen.
70-200 F4L, 70-200 IS F4 L, 70-300 DO IS, 100-400 L...70-200 F2.8....70-200F2.8 ISen nog een 70-210, een 100-300 en diverse 70-300 USM IS al dan niet.
Wat stelt nikon daartegenover
70-300G/ED en VR variant, en een 80-200 en een 70-200VR/ED variant.
Bovendien wederom een stuk duurder.
een guldenmiddenweg zoals de 70-200 F4 L is er niet voor een schappelijke prijs.
Canon is marktleider volgens mij en dat komt door een goede promotiecampagne.
Qua camera, vind ik de d80 prettiger werken dan een canon variant, maar dat is voor ieder persoonlijk.
hier is iedereen die IK ken overgegaan op canon ??
ook voor het deels sponsering van de camera.en wat mij opviel de witen lensen vinden ze veiliger . zo de kans is minder groot dat de anderen partij denk dat het iets is om mee te schieten buiten foto's om !!is namelijk een van de reden om de pro lenzen, een kleurtje te geven.
ik blijf bij NIKON, geen nadelen van onder vonden .
ook voor het deels sponsering van de camera.en wat mij opviel de witen lensen vinden ze veiliger . zo de kans is minder groot dat de anderen partij denk dat het iets is om mee te schieten buiten foto's om !!is namelijk een van de reden om de pro lenzen, een kleurtje te geven.
ik blijf bij NIKON, geen nadelen van onder vonden .
Laatst gewijzigd door carlos op di mar 11 2008 2:11 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Patrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Contacteer:
Een beetje om ben je toch al Carlos: je bent de eerste die Nikon hier op het forum met de C van....... schrijft!carlos schreef:hier is iedereen die IK ken overgegaan op canon ??
ik blijf bij NICON, geen nadelen van onder vonden .

-
- Forumlid