Je hebt geen idee waarvan wij allemaal genoten hebben! :mrgreen:
De agenda op het forum volgen kan nooit kwaad. En kijk ook eens bij "Activiteiten"natuurfotograaf schreef:helaal, maar ik was niet op de hoogte, ik was vrij dus had wel meegewild.chip54 schreef:Jullie 'jonkies' hebben echt wat gemist gisteren in Arnhem!![]()
Je hebt geen idee waarvan wij allemaal genoten hebben! :mrgreen:
Ik snap jou wel. Heb alleen gereageerd op wat er zoal door anderen gezegd is.natuurfotograaf schreef:ik begin toch een beetje het gevoel te krijgen dat mensen me verkeerd begrijpen.
Ik mijn topic beschrijf ik dus niet dat ik het niet fijn vind om in een club te zitten met "ouderen", nee ik vroeg me alleen af of er clubs bestaan met mijn leeftijdsgenoten.
Dus de mensen die zich "ouderen"noemen moeten zich niet aangevallen voelen of zo, daar is mijn onderwerp niet op gebaseerd!
Ik krijg zelf namelijk met mijn bijna 32 jaar al wel eens te horen van mijn neefjes dat ik een oude zak ben. Dus eigenlijk ben ik dus ook al een oudje!
Daarom is misschien mijn vraag helemaal verkeerd neergezet!hans1956 schreef:Ik snap jou wel. Heb alleen gereageerd op wat er zoal door anderen gezegd is.natuurfotograaf schreef:ik begin toch een beetje het gevoel te krijgen dat mensen me verkeerd begrijpen.
Ik mijn topic beschrijf ik dus niet dat ik het niet fijn vind om in een club te zitten met "ouderen", nee ik vroeg me alleen af of er clubs bestaan met mijn leeftijdsgenoten.
Dus de mensen die zich "ouderen"noemen moeten zich niet aangevallen voelen of zo, daar is mijn onderwerp niet op gebaseerd!
Ik krijg zelf namelijk met mijn bijna 32 jaar al wel eens te horen van mijn neefjes dat ik een oude zak ben. Dus eigenlijk ben ik dus ook al een oudje!
Maar bij ons in het Tilburgse heb je ook fotoclubs waar het leeftijd gemiddelde ook hoog is. Daar voel ik mij ook niet thuis!
Gr. Hans
Ik ben welliswaar Hans niet maar wil je wel graag mijn ervaring hierop geven.natuurfotograaf schreef:Hoe leer je dan bijvoorbeeld meer op gebied van fotografie, met uitzondering van natuurlijk uitproberen?
ja daar zit wat in en zo te lezen zitten er niet veel mensen bij een lokale fotoclub?chip54 schreef:Wat dacht je van alle uitstapjes van de NCN en het plaatsen van foto's op dit forum? De leden zien elkaar op die uitstapjes, wisselen ervaringen uit, gebruiken elkaars lenzen, body's etc en praten, praten en praten!!!
Vaak is het mogelijk om een paar bijeenkomsten bij te wonen voordat je definitief een beslissing neemt. Kwestie van de telefoon oppakken en vragen. Anders zal de elektronische snelweg ook wonderen kunnen verrichten.natuurfotograaf schreef:ja daar zit wat in en zo te lezen zitten er niet veel mensen bij een lokale fotoclub? maar ik twijfel nog om lid te worden.
klopt helemaal, en ik heb zelfs al een zitting bijgewoond. maar mijn gevoel is nog gemengd. Enerzijds wel en anderzijds weer niet.ALE schreef:Vaak is het mogelijk om een paar bijeenkomsten bij te wonen voordat je definitief een beslissing neemt. Kwestie van de telefoon oppakken en vragen. Anders zal de elektronische snelweg ook wonderen kunnen verrichten.natuurfotograaf schreef:ja daar zit wat in en zo te lezen zitten er niet veel mensen bij een lokale fotoclub? maar ik twijfel nog om lid te worden.
Suc6,
ALE
Nee ik zit niet bij een lokale fotoclub. De rede hiervoor is dat ik het moeten karakter niet leuk vind. Wekelijks naar een fotoclub, ik moet er niet aan denken. Bij de NCN is dat veel vrijblijvender.natuurfotograaf schreef:Daarom is misschien mijn vraag helemaal verkeerd neergezet!hans1956 schreef:Ik snap jou wel. Heb alleen gereageerd op wat er zoal door anderen gezegd is.natuurfotograaf schreef:ik begin toch een beetje het gevoel te krijgen dat mensen me verkeerd begrijpen.
Maar bij ons in het Tilburgse heb je ook fotoclubs waar het leeftijd gemiddelde ook hoog is. Daar voel ik mij ook niet thuis!
Gr. Hans
Ik ben eigenlijk op zoek naar iets waarbij ik mijn vaardigheden op gebied van fotografie kan uitbreiden. En dan het liefst gecombineerd met wat eigen leeftijdsgenoten. Kijk en dan bedoel ik niet dat ik een probleem heb met wat ouderen maar echt thuis voelen doe ik dan niet.
Maar als ik het goed begrijp hans 1956 zit jij ook niet bij een club?
Hoe leer je dan bijvoorbeeld meer op gebied van fotografie, met uitzondering van natuurlijk uitproberen?