Hi Patrick.
Even een OT antwoord als dat mag, ken de regels hier nog niet zo goed.
Naast de 101FC bestaat er ook nog een Forward control (die is wel op basis van een series maar een stuk langer en hoger). De 101 is maar een jaar of 2 gemaakt (1976/77) en alleen voor het leger. Er zijn een paar varianten, dit is de Marchall ambulance body. Er is oa ook een Vampire (secret operations) en een open GS vrachtauto (die 140km/u haalt). Er zijn er iets van 1500 gemaakt. Zit een V8 benzine motor in. Dat beest ligt naast je. Dat voel en hoor je duidelijk, kachel is eigenlijk niet nodig.

Hij heeft wat RR verwante onderdelen (maar bijna alles net anders) maar 90% is uniek (en niet meer te krijgen). De ontwikkeling heeft wel gelijk gelopen met de RR (die werd ongeveer gelijk geintroduceerd) dus er zitten wat verwante technieken in. De mijne heeft met de vorige eigenaar een retourtje Nepal gemaakt. Daarna heb ik een half jaar nodig gehad voor de herbouw. Voor die reis zat er een diesel en ik kocht hem met motor en bakken los en alle electra en pijpwerk onbruikbaar, ook heb ik het blok gereviseerd (in 4 dagen)
Fred101 nu weet je waar dat 101 voor staat