Maar wel met loensende ogen, tenminste zo lijkt het doordat het oog aan de rechterkant (op de foto) het oogwit links donker is, door de slechte lichtval in dat oog. Of je moet dat loensen juist ambiëren in de foto. (Persoonlijk vind ik het bij vrouwen dikwijls wel wat hebben als ze loensen).Frankie schreef: Marijke: de eerste is mooi
Het Zwart / Wit draadje! [Verzamel]
- Léon Obers
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *****
Re: Hét Zwart / Wit draadje! [Verzamel]
Vriendelijke groet, Léon Obers
Kun je zeggen wat je er niet geslaagd aan vind Frankie?Frankie schreef:Lekker standpunt en uitsnede Cuttingstorm.
Marijke: de eerste is mooi ! De middentonen (gezicht) bij de twee andere vind ik minder geslaagd.
De middentonen zeg je, betekend dat ik volgens iets meer moet oplichten of juist niet?
gr marijke
Ze loenst inderdaad Leon,Léon Obers schreef:Maar wel met loensende ogen, tenminste zo lijkt het doordat het oog aan de rechterkant (op de foto) het oogwit links donker is, door de slechte lichtval in dat oog. Of je moet dat loensen juist ambiëren in de foto. (Persoonlijk vind ik het bij vrouwen dikwijls wel wat hebben als ze loensen).Frankie schreef: Marijke: de eerste is mooi

Ik vind het ook niet storend .
gr marijke-s
- Frankie
- Clublid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
He Marijke, het gezicht op de twee laatste foto's vind ik vlak / grauw. Daardoor vind ik ze minder sprekend dan de eerste foto. Die is mooi 'open' en vind ik ook los daarvan veruit de mooiste. En het lichte loensen is alleen maar mooi !
Doe mij de tweede maar.
Een heerlijke zwoele blik. En ik hou ook wel van loensende ogen...
(ik dacht altijd dat ik als enige die afwijking had. Leuk te horen dat er meer zijn die het wel sexy vinden)
Een heerlijke zwoele blik. En ik hou ook wel van loensende ogen...

(ik dacht altijd dat ik als enige die afwijking had. Leuk te horen dat er meer zijn die het wel sexy vinden)

Deze twee zusjes kwam ik tegen op het feest bij het maken van een trouwreportage.

Groeten,
Bram

Groeten,
Bram
- Lothian
- Forumlid
- Contacteer:

Laatst gewijzigd door Lothian op za nov 21 2009 12:07 am, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Clublid
- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Ja
jou foto's zijn zo byzonder Lothian.
-
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Beste Lothian,
Je maakt een werkelijk prachtige serie van je kinderen Thomas en Eva, ik kijk er regelmatig met veel pezier naar. Gelet op de relatief eenvoudige middelen je deze kwaliteit neerzet maak ik een diepe buiging. Ik raad dan ook iedereen eens aan een kijkje te nemen op de site van Lothian. Mocht er nog eens een poll komen NCN fotograaf van 2009 dan weet ik wel wie te stemmen.
Un saludo
Je maakt een werkelijk prachtige serie van je kinderen Thomas en Eva, ik kijk er regelmatig met veel pezier naar. Gelet op de relatief eenvoudige middelen je deze kwaliteit neerzet maak ik een diepe buiging. Ik raad dan ook iedereen eens aan een kijkje te nemen op de site van Lothian. Mocht er nog eens een poll komen NCN fotograaf van 2009 dan weet ik wel wie te stemmen.
Un saludo
- Frankie
- Clublid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Kan ik me bij aansluiten. Net op je website gekeken Lothian: super !!
Bin there, thone that ...Brava schreef:Beste Lothian,
Je maakt een werkelijk prachtige serie van je kinderen.... Ik raad dan ook iedereen eens aan een kijkje te nemen op de site van Lothian.

Groet Patrick
Een foto van vanmiddag tijdens een wandeling door de Drunense Duinen.