Ook nu er al € 500 van de adviesprijs af is? Ik ben ik bijna niet meer te houden.....a90 schreef:Ik denk dat ik ook even pas hoewel het blijft jeuken
Konijn
(niet boos worden Mike)
Ook nu er al € 500 van de adviesprijs af is? Ik ben ik bijna niet meer te houden.....a90 schreef:Ik denk dat ik ook even pas hoewel het blijft jeuken
Ik weet wel wat te bedenken, echter is een D3 voor mij een beter idee.a90 schreef:Haha briljant.Marten schreef:ehh, nee.
Ik ben heel druk aan het nadenken waarvoor ik hem misschien zou kunnen gebruiken.
Kan niets verzinnen.![]()
Ik denk dat ik ook even pas hoewel het blijft jeuken
2010mikemix schreef:Ik zie wel een mogelijkheid om het 2de kwartaal te investeren
Adviesprijs is € 7999,- dus er is geen 500,- af, maar 4,-Marten schreef:Ook nu er al € 500 van de adviesprijs af is? Ik ben ik bijna niet meer te houden.....a90 schreef:Ik denk dat ik ook even pas hoewel het blijft jeuken
Konijn
(niet boos worden Mike)
Volgens KONIJN wel:M.Oorthuis schreef:Adviesprijs is € 7999,- dus er is geen 500,- af, maar 4,-
Ja zo lijkt alles ineens goedkoop. Volgens Nikon zelf is de adviesprijs € 7999,-Marten schreef:Volgens KONIJN wel:M.Oorthuis schreef:Adviesprijs is € 7999,- dus er is geen 500,- af, maar 4,-
€ 8499 minus € 7995 =....................
Marten,Marten schreef:Volgens KONIJN wel:M.Oorthuis schreef:Adviesprijs is € 7999,- dus er is geen 500,- af, maar 4,-
Ik weet het niet, de pixelafmetingen in hoogte breedte zijn exact op de pixel hetzelfde als de chip in de Sony.Pasemi schreef: Hoorde de sales vertellen dat het niet dezelfde sensor is als die van Sony.
Bij KE 7799,=gijs sandberg schreef:Marten,Marten schreef:Volgens KONIJN wel:M.Oorthuis schreef:Adviesprijs is € 7999,- dus er is geen 500,- af, maar 4,-
Volgens de persberichten die ik ontving uit betrouwbare bron en mondelinge bevestiging van Nikon Nederland: EURO 8000 (afgerond).
Groeten, Gijs