Hallo allemaal,
Vorige week vrijdag ben ik naar NSP geweest en daar hebben ze "iets" gedaan waardoor hij op dat moment wel redelijk soepel zoemde. Ze opperden daar dat de lens waarschijnlijk een tik heeft gehad, ik weet zeker van niet. Thuis gekomen was het weer helemaal mis.
Vandaag een mail gestuurd aan Nikon Nederland, dit was hun antwoord. Ja ik blijf aan de gang met heen en weer rijden, op sturen vind ik te eng.
Dank u voor uw email.
In antwoord op uw vraag over het 24-70mm objectief kan ik u meedelen dat ik met het service point in Beverwijk heb gebeld en volgens de gegevens is dit objectief niet voor reparatie ingeschreven, maar waarschijnlijk "aan de balie' nagekeken terwijl u er op wachtte.
Het enige dat ik u kan aanraden is om het objectief weer na te laten kijken bij het service point.
Mocht na onderzoek blijken dat het probleem ontstaan is door val of stoot schade dan krijgt u 'n prijsopgave van de reparatie.
Wat moet je hier nu mee, ik was van plan meerdere pro lensen te kopen (+D700) maar ik durf eigenlijk niet meer........
Groeten,
Zwaar teleurgestelde Nikon gebruiker.....