Stadswandeling:Brielle, 1 augustus 2009 [Update 4]
-
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Re: Stadswandeling:Brielle, 2 augustus 2009 [Belangrijke Update]
1 augustus kan ook, maar de voorkeur blijft uitgaan naar de 2de augustus. De kerk is ongetwijfeld heel fraai maar ik prefereer een fotowandeling in een wat rustiger Brielle. Zaterdag is toch meer volk op de been...
De route die gelopen gaat worden vermijdt grotendeels van de winkelstraten dus ook het winkelend publiek.
- The-Boss
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
- Contacteer:
Denk dat Tigger het al gemeld heeft, maar ik vind zaterdag ook goed hoor, ik hou wel van een visje

Pierre 8-)
Nikon D300 | MBD10 | SB600 | DR6 | MC-36 | DI-GPS Pro | Nikkor 18-70 mm F/3.5-4.5G | 50 mm F/1.8D | 80-200 mm F/2.8D AF | Sigma 150 mm F/2.8 Macro |
Nikon Coolpix P330 | Samsung NX300M
http://www.pjgboone.nl , http://www.pboone.nl
Nikon D300 | MBD10 | SB600 | DR6 | MC-36 | DI-GPS Pro | Nikkor 18-70 mm F/3.5-4.5G | 50 mm F/1.8D | 80-200 mm F/2.8D AF | Sigma 150 mm F/2.8 Macro |
Nikon Coolpix P330 | Samsung NX300M
http://www.pjgboone.nl , http://www.pboone.nl
The-Boss schreef:Denk dat Tigger het al gemeld heeft, maar ik vind zaterdag ook goed hoor, ik hou wel van een visje![]()
![]()
Een grote bak kibbeling met saus...JUMMIE
- MARS
- Clublid
- Contacteer:
1 augustus voor mij geen probleem.
groet,
Marcel
groet,
Marcel
http://www.marcelpostfotografie.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Stadswandeling:Brielle, 1 augustus 2009 [Update]
Even weer een update.
De datum is zojuist vastgesteld op Zaterdag 1 augustus! Voor de mensen die nog niet gereageerd hadden op de voorgaande update.
Graag even melden of je wel of niet komt op 1 augustus. Dit om de lijst up to date te houden.
De datum is zojuist vastgesteld op Zaterdag 1 augustus! Voor de mensen die nog niet gereageerd hadden op de voorgaande update.
Graag even melden of je wel of niet komt op 1 augustus. Dit om de lijst up to date te houden.
- rpelt
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Ga 1 aug ook mee, misschien alleen het ochtendgedeelte i.v.m middagdienst probeer vrij te nemen of een paar uurtjes later te beginnen. Kom er regelmatig, woon er vlakbij.
Roel Pelt
Roel Pelt
Nikon D700 + MB-D10 / Nikkor 24-70 F2.8 / Nikkor 70-200 F2,8 VR / Nikkor 50 f1,4d / Nikkor 85 F1,8
Sigma 15-30 / SB-900 / TC 17 II ? Nikon V! met 10/30
Sigma 15-30 / SB-900 / TC 17 II ? Nikon V! met 10/30
- unga
- Clublid
heb me ook aangemeld...kibbeling laat ik niet lopen 

D-5100
Sigma 10-20 mm HSM, AF-S DX 18-70, Sigma 70-300 APO-HSM, Sigma 150 mm Macro HSM
coolpix s9100
F-75+28-80 mm+75-240 mm
F3 HP + 1.8/50, 2.8/28
Nikon L35AF2
Rollei 35
Canonet 28
Olympus 35 RD
Sigma 10-20 mm HSM, AF-S DX 18-70, Sigma 70-300 APO-HSM, Sigma 150 mm Macro HSM
coolpix s9100
F-75+28-80 mm+75-240 mm
F3 HP + 1.8/50, 2.8/28
Nikon L35AF2
Rollei 35
Canonet 28
Olympus 35 RD
Dit is een activiteit voor forumleden of alleen voor NCN-leden!?
Ben nog maar net geregistreerd forumlid, maar als jullie regelmatig van dit soort veldtrips organiseren, dan is een evt. lidmaatschap het overwegen waard...
Ben nog maar net geregistreerd forumlid, maar als jullie regelmatig van dit soort veldtrips organiseren, dan is een evt. lidmaatschap het overwegen waard...
Dit is ook voor forumleden.Bommeltje schreef:Dit is een activiteit voor forumleden of alleen voor NCN-leden!?
De uitjes waarvoor je clublid moet zijn staat in het Clubactiviteiten gedeelte.
En weer een nieuwe update na contact te hebben gehad met de Catharijnekerk (Brielse Dom).
Op zaterdag 1 augustus kunnen we zonder problemen in de middag de kerk bezoeken om foto's
te maken. Hiervoor vragen ze wel een gift van €1,-
Er is ook een mogelijkheid om Brielle vanuit de toren te bezichtigen, maar let wel op: het zijn
318 treden omhoog! (En natuurlijk weer 318 treden naar beneden) Maar zeer zeker de moeite waard!
Er is één kans dat het fotograferen in de kerk niet door kan gaan, namelijk als er op die dag
een begrafenis wordt gepland. Hier hebben Jay en ik uiteraard geen vat op. Gelukkig heeft Brielle
andere locaties waar (vaker dan in de Catharijnekerk) begrafenissen worden gehouden, dus ik
maak me geen zorgen.
Op zaterdag 1 augustus kunnen we zonder problemen in de middag de kerk bezoeken om foto's
te maken. Hiervoor vragen ze wel een gift van €1,-
Er is ook een mogelijkheid om Brielle vanuit de toren te bezichtigen, maar let wel op: het zijn
318 treden omhoog! (En natuurlijk weer 318 treden naar beneden) Maar zeer zeker de moeite waard!
Er is één kans dat het fotograferen in de kerk niet door kan gaan, namelijk als er op die dag
een begrafenis wordt gepland. Hier hebben Jay en ik uiteraard geen vat op. Gelukkig heeft Brielle
andere locaties waar (vaker dan in de Catharijnekerk) begrafenissen worden gehouden, dus ik
maak me geen zorgen.
- Patrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Contacteer:
Natuurlijk heb je wel invloed op; je kan niet voorkomen dat er een begrafenis is, maar je kan er natuurlijk wel voor zorgen dat er een begrafenis is...VieF schreef:Er is één kans dat het fotograferen in de kerk niet door kan gaan, namelijk als er op die dag
een begrafenis wordt gepland. Hier hebben Jay en ik uiteraard geen vat op. Maar de mensen
uit Brielle worden heel oud hoor, dus ik maak me geen zorgen :mrgreen:

- Roelof
- Clublid
Dan wil ik ook wel mee. Volgens mijn vakantierooster ben ik dan vrij.Jay schreef:De stemmen zijn geteld, de datum 'was' gevallen op zondag 2 augustus. Helaas is dit door omstandigheden niet mogelijk en wordt de stadswandeling een dag vroeger.
Zaterdag 1 augustus 2009!
Iedereen maakt fouten, zelfs ik.
Ziet er al goed uit mensen
Blijf maar komen met die aanmeldingen :mrgreen:

Ik ben blij dat je zo positief over me denkt PatrickPatrick schreef:Natuurlijk heb je wel invloed op; je kan niet voorkomen dat er een begrafenis is, maar je kan er natuurlijk wel voor zorgen dat er een begrafenis is...VieF schreef:Er is één kans dat het fotograferen in de kerk niet door kan gaan, namelijk als er op die dag
een begrafenis wordt gepland. Hier hebben Jay en ik uiteraard geen vat op. Maar de mensen
uit Brielle worden heel oud hoor, dus ik maak me geen zorgen :mrgreen:![]()
![]()