Cameranu wilde 'm niet gewoon omruilen (wat ik eigenlijk wel verwacht als 'n toestel zo snel al kapot gaat), maar ik moest m opsturen en hij ging naar de Nikon 'service' (tussen haakjes ja!)
Hij is in totaal 8 weken weggeweest, terwijl ik de laatste weken dus ook continu mailde en belde waarom 't zolang moest duren. Ik stond op 't punt om op rondreis naar Azie te gaan en dan kon ik mijn camera niet missen. 't Was maar op de valreep dat ie op tijd terug was en gelukkig werkte hij sinds toen prima (nu nog)
Maar het constant aan 't lijntje houden van die telefonistes en de belachelijk lange tijd die ze erover deden zo'n storinkje te verhelpen vind ik ronduit schandalig! Dikke vette onvoldoende voor die waardeloze 'service' zowel van Nikon als van mijn leverancier Cameranu.nl omdat ze defecte artikelen maar gelijk moeten vervangen ipv een klant die net 1600 euro heeft geinvesteerd 2 maanden zonder camera te laten zitten.
