Nieuw veldje in jullie profiel: partner acties
- Marwo
- Forumlid
- Contacteer:
Re: Nieuw veldje in jullie profiel: partner acties
Bij heel wat leden staan, waarschijnlijk zonder dan ze het doorhebben, hun NAW gegevens al in de exif vermeld.. 

in mijn DoKa zie ik niets...
- John'47
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Vandaar geen exif van mij op enig forum
Nikon D810, Sony RX1R II.
- Sharkey
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Ook de VINK aangezet.
Mijn NAW gegevens liggen toch al lang over heel de wereld verspreid. Heb op elk continent zeker al minimaal éénmaal iets aangeschaft
Ook zullen er heel weinig online camera shops in Nederland zijn die mijn gegevens nog niet hebben.
Ben nogal een rondshopper
Even voor de goede orde, mijn email adres dat ik hier gegeven heb word dus als herkenningsdata gebruikt?
Mmm, dit betekend dat ik de lijst van partners langs moet gaan lopen, aangezien ik diverse email adressen voor verschillende zaken gebruik . . . .
Dat is dus dan weer een beetje jammer.
In ieder geval vind ik het een goed initiatief, aangezien de meeste aankopen door mij online gebeuren.
Voor die 5% korting die je krijgt, op meestal niet al te dure artikelen, ga ik zeer zeker nooit fysiek naar een partner, maar doe dit altijd online.
Top dus in mijn geval. Dank.
Op zich vind ik dit een mooi voorbeeld waaruit blijkt dat NCN een volwassen organisatie wordt/is.
Mijn NAW gegevens liggen toch al lang over heel de wereld verspreid. Heb op elk continent zeker al minimaal éénmaal iets aangeschaft

Ook zullen er heel weinig online camera shops in Nederland zijn die mijn gegevens nog niet hebben.
Ben nogal een rondshopper

Even voor de goede orde, mijn email adres dat ik hier gegeven heb word dus als herkenningsdata gebruikt?
Mmm, dit betekend dat ik de lijst van partners langs moet gaan lopen, aangezien ik diverse email adressen voor verschillende zaken gebruik . . . .

Dat is dus dan weer een beetje jammer.
In ieder geval vind ik het een goed initiatief, aangezien de meeste aankopen door mij online gebeuren.
Voor die 5% korting die je krijgt, op meestal niet al te dure artikelen, ga ik zeer zeker nooit fysiek naar een partner, maar doe dit altijd online.
Top dus in mijn geval. Dank.
Op zich vind ik dit een mooi voorbeeld waaruit blijkt dat NCN een volwassen organisatie wordt/is.
Arjan ( avi-foto.nl & Flickr[/size] )
"Je maakt, theoretisch, één of twee grootse foto's per jaar ... hoogtepunten ..." - Paul Huf
"Je maakt, theoretisch, één of twee grootse foto's per jaar ... hoogtepunten ..." - Paul Huf
-
- Clublid
- Locatie: Op het mooie eiland Walcheren, net achter de duinen en het waanzinnige brede strand!
- Ervaringsniveau: ***
Bij mij de vink ook aangezet. Je gegevens zijn zonder dat je het weet eigenlijk overal al bekend. Ik denk maar zo! Korting of misschien wel extra korting is nooit weg.
En willen ze langs komen zoals eerder in dit draadje ergens gelezen heb, hier ligt ook al wat te wachten met grote zeer grote tanden!
En willen ze langs komen zoals eerder in dit draadje ergens gelezen heb, hier ligt ook al wat te wachten met grote zeer grote tanden!

1 D300 en 1 hele mooie FF Body met best wat mooi Nikon glas. Carbon statief, schommelkop en enig ander los spul.
Als ik het allemaal zo lees;) denken jullie er wel makkelijk over.
Laten jullie ook de voordeur van het slot als jullie weg gaan.
Er komt steeds meer info op straat te liggen...
Ik doe er niet aan mee
Als ik korting wil hebben ga ik wel na de winkel zelf.
Kan ik het gelijk mee nemen, want Post.nl (voorheen TNT is ook niet meer wat het geweest is)
Groet Kroontje
Ik doe er niet aan mee

Kan ik het gelijk mee nemen, want Post.nl (voorheen TNT is ook niet meer wat het geweest is)

Groet Kroontje
- André
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ***
- Contacteer:
Sorry hoor, maar dat is dus echt appels met peren vergelijken.Laten jullie ook de voordeur van het slot als jullie weg gaan.
De vergelijking zou enigszins opgaan als mijn creditcardnummer en bijbehorende pincode aan de deelnemende partij(en) zouden worden verstrekt, maar puur NAW doorgeven (met toestemming nog wel) is echt niet te vergelijken met de voordeur open laten staan zonder slotje erop.
Fujifilm X-T1 systeemcamera, XF 18-55, XF 55-200, XF 35, XF 56, EF-42 Flitser, VG-XT1 Grip
Verlanglijstje : XF 10-24, XF 23, Donaties zijn nog steeds van harte welkom.
Verlanglijstje : XF 10-24, XF 23, Donaties zijn nog steeds van harte welkom.
Je praat over NAW, maar er word al over mail geschreven dat die doorgegeven gaat worden en wat volgt er dan.
Maar goed dit is mijn mening
Ik word al misselijk als iemand gaat zeggen "ik heb niks te verbergen"
Goed ieder zijn eigen. Bij mij blijft hij uit.
Kroontje
Maar goed dit is mijn mening

Ik word al misselijk als iemand gaat zeggen "ik heb niks te verbergen"
Goed ieder zijn eigen. Bij mij blijft hij uit.
Kroontje
- Marwo
- Forumlid
- Contacteer:
Ik hou de voordeur op slot, maar heb wel een naamplaatje en huisnummer aan die deur en ben daarna vanzelf makkelijk in het telefoonboek te vinden.Kroontje schreef:Als ik het allemaal zo lees;) denken jullie er wel makkelijk over.
Ik doe er niet aan meeAls ik korting wil hebben ga ik wel na de winkel zelf.
Kan ik het gelijk mee nemen, want Post.nl (voorheen TNT is ook niet meer wat het geweest is)![]()
Groet Kroontje
Mijn bank gegevens enz.. staan dan weer niet in de computer, en liggen ook niet achter de voordeur.
Wat mijn ervaring met de post betreft, lang leven het online winkelen. Ik kan het met de huidige benzine prijzen niet tegen TNT winnen...

De betere fotozaken zijn hier minimaal 35 km vandaan en, als je weet wat je wilt hebben, is het op internet: "voor de avond bestellen, en volgende ochtend al in huis".
in mijn DoKa zie ik niets...
- Patrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Contacteer:
Niets. Simpel antwoord.Kroontje schreef:Je praat over NAW, maar er word al over mail geschreven dat die doorgegeven gaat worden en wat volgt er dan.
We gaan natuurlijk niet zonder toestemming allerlei gegevens aan derden geven.
Weten we trouwens wel zoveel meer van je? Wellicht nog een bankrekeningnummer dat je gebruikt heb bij het betalen, maar dat kan alleen onze administratie/financiële afdeling zien. Dat zijn 2 of 3 personen.
Maar niets hoeft natuurlijk. We geven duidelijk aan waar het voor is en wat we doorsturen. Het staat ieder volkomen vrij te bepalen of je meedoet of niet.
Nu eens zien hoe snel de andere kant het geregeld heeft. De informatie brandt in m'n hersenen.

- John'47
- Forumlid
Bel snel 112
Binnenbrand bij Patrick
Binnenbrand bij Patrick
-
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
Ik heb zo in de wandelgangen gehoord dat de winkeliers jullie gelijk willen chippen , zo kunnen ze zien waar de aangeschafte apparatuur wordt gebruikt 

- John'47
- Forumlid
Van mijn kant de laatste reactie en dan stop ik er echt mee, beloofd.
Het verstrekken van een password aan betalende leden is verreweg het gemakkelijkst.
Dat voorkomt dat iemand gegevens moet verstrekken die hij niet verstrekken wil.
Voor de winkelier heeft het misschien het effect dat er een partner of vriend of buur meelift met het password van de maand, maar wat kan dat die winkelier bommen?
Hij geeft de NCN ook geen korting omdat hij zo van ons houdt, maar omdat hij zijn omzet wenst te vergroten.
En voor de NCN zit er ook geen probleem aan. Zelfs niet als leden het password uitlenen, zoals ze misschien ook hun pasje uitlenen.
Alle NCN-leden worden er populair mee als ze anderen hun recht op korting geven.
Dit idee heeft als voordeel dat iemand die op zijn werk wil laten bezorgen zijn huisadres buiten de bestanden van de winkelier kan houden.
Ik houd mijn hokje definitief leeg, dan maar geen korting, of dan maar een reis met het pasje in de broekzak naar de winkeliers met korting.
En als ook het gebruik van het pasje afhankelijk is van het vinkje, dan maar geen korting.
Eens in mijn leven een behoorlijk misbruik van mijn gegevens door een medewerker van een webshop is me meer dan genoeg.
John
Het verstrekken van een password aan betalende leden is verreweg het gemakkelijkst.
Voor de winkelier heeft het misschien het effect dat er een partner of vriend of buur meelift met het password van de maand, maar wat kan dat die winkelier bommen?
Hij geeft de NCN ook geen korting omdat hij zo van ons houdt, maar omdat hij zijn omzet wenst te vergroten.
En voor de NCN zit er ook geen probleem aan. Zelfs niet als leden het password uitlenen, zoals ze misschien ook hun pasje uitlenen.
Alle NCN-leden worden er populair mee als ze anderen hun recht op korting geven.
Dit idee heeft als voordeel dat iemand die op zijn werk wil laten bezorgen zijn huisadres buiten de bestanden van de winkelier kan houden.
Ik houd mijn hokje definitief leeg, dan maar geen korting, of dan maar een reis met het pasje in de broekzak naar de winkeliers met korting.
En als ook het gebruik van het pasje afhankelijk is van het vinkje, dan maar geen korting.
Eens in mijn leven een behoorlijk misbruik van mijn gegevens door een medewerker van een webshop is me meer dan genoeg.
John
- Patrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Contacteer:
Je weet dat je de meeste gegevens ook uit een telefoonboek kan halen John? Of als de postbode iets laat vallen?
Kijken of dat voldoende is voor een reactie...
Kijken of dat voldoende is voor een reactie...

-
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
John'47 schreef:Van mijn kant de laatste reactie en dan stop ik er echt mee, beloofd.
John
Beste John
En jij betaalt ook altijd cash?
Ik kan mij voorstellen dat je terughoudend bent na een ervaring, maar geloof je nu werkelijk dat jij nergens geregistreerd staat met gegevens die jij uitsluitend verstrekt hebt.
Dat is dan een gedachte die je onmiddelijk van je kunt afzetten. Want als ik de onjuiste kanalen gebruik kom ik over jou meer te weten dan dat jij wilt.
In het digitale tijdperk is er behoorlijk wat van je bekend of je nu wilt of niet.
Maar het is jouw goed recht om iets te willen of niet te willen, maar weet wel dat het uiteindelijk schijnveiligheid is.