Zucht.Flandria schreef:Ik mis het wisselen van een zoeker en matglas wel, digitaal.
Schachtzoeker kan zo fijn werken.....
10 punten wat mij betreft.
Toch wel aardig om te zien - lezen- dat deze leuke aspecten ook door anderen gemist worden.
Zucht.Flandria schreef:Ik mis het wisselen van een zoeker en matglas wel, digitaal.
Schachtzoeker kan zo fijn werken.....
Neem ik een mooi flesje mee...Marten schreef:Tijd om daarover - met een glas wijn- , verder van gedachten te wisselen, dunkt mij.
Dan kan meteen die Noct Nikkor op de D3 worden getest.
Mooie gelegenheid, E.M, om je hele AI-s collectie eens goed uit te testen op een blonde digitale D3. Neem je Non-AI exemplaren ook maar mee, die vijlen we ter plekke wel even op maat...Flandria schreef:Neem ik een mooi flesje mee...Marten schreef:Tijd om daarover - met een glas wijn- , verder van gedachten te wisselen, dunkt mij.
Mooi gebaar, Marten..Marten schreef:Mooie gelegenheid, E.M, om je hele AI-s collectie eens goed uit te testen op een blonde digitale D3. Neem je Non-AI exemplaren ook maar mee, die vijlen we ter plekke wel even op maat...Flandria schreef:Neem ik een mooi flesje mee...Marten schreef:Tijd om daarover - met een glas wijn- , verder van gedachten te wisselen, dunkt mij.
Kortom: jullie zijn welkom in Leiden.