Pagina 4 van 4

Geplaatst: wo jun 18 2008 10:08 am
door V70ORD5
Warner schreef:Niets natuurlijk, het betreft een modificatie van een niet juist werkende ontspanknop.
Kijk, dat biedt perspectieven.... maar ik ben er nu al zo aan gewend de <afon> knop de gebruiken voor scherpstellen dat ik nu weer zal moeten wennen als de powergrip wel goed werkt :wink:

Geplaatst: wo jun 18 2008 10:42 am
door MvBoetzelaer
Tom schreef:Lekker dan...
Daar sta ik dan, als potentiele D300 + MB-D10 koper.

Wordt zo onderhand tijd om uit te rekenen wat een overstap naar Canon kost.
Zo'n besluit baseer jij op één lullig knopje op een grip?

Gr,
Marnix

Geplaatst: do jun 19 2008 12:49 pm
door wil
Gisteren even gebeld met de Nikon Service. Helaas je kan er niet op wachten. Modificatie kost toch aardig wat tijd.

Geplaatst: do jun 19 2008 1:55 pm
door V70ORD5
Moet je ook aankoopbon meesturen?
Geldt de reparatie alleen onder garantie voor NL / D producten?

Geplaatst: do jun 19 2008 2:02 pm
door wil
V70ORD5 schreef:Moet je ook aankoopbon meesturen?
Geldt de reparatie alleen onder garantie voor NL / D producten?
Nikon Servicve Point wil de aankoopbon en garantiebewijs zien is mijn ervaring. Voor niet NL modellen moet je de modificatie via de winkel laten doen waar MB-D10 is gekocht.

Geplaatst: do jun 19 2008 2:43 pm
door Warner
Inderdaad de aankoopbon en garantiekaart laten zien.

Geplaatst: do jun 19 2008 5:33 pm
door V70ORD5
En als je eigenaar bent van een tweedehands setje (wel NL) met aankoopbon op een andere naam, kom je dan wel in aanmerking?

Geplaatst: do jun 19 2008 5:41 pm
door noogle
Zolang origineel garantiebewijs en originele aankoopbon aanwezig is maakt het niet uit wie de huidige eigenaar is.

Michael