@Lawrence, deze is wel heel bijzonder. Heb je nog overwogen om het witte vlekje rechts op de foto naast het hoofdje weg te clonen ?
Riemke schreef:Leuk contrast die twee laatste bijdragen. De springende kids (knap gefotografeerd trouwens) en het ingetogen portret van een "groot kind"
Wat voor sluitertijd heb je gebruikt Geof?
Ballen metje grote 'broer' is altijd gaaf!!aquarius schreef:Mooie plaatjes weer. Geweldig Maud foto 4. Ze kan zo in een sprookje.
Even een keer wat anders. Een actie foto.
Mijn zoon met het zoontje van mijn meisje aan het voetballen. (blijft dus forumkinderen)
Wat een plezier had hij die middag.
Groetjes,
Aquarius
Wist je niet dat heel veel kinderen gelijk doorgaan naar die theater schoolPancaran's schreef:Mooie platen weer.
Mijn oud buurmeisje kwam van het weekend weer op puppybezoek.
Een speeltje van de puppy's, een lege allesreinigerfles, probeerde ze open te maken. Dit lukte niet en dus vroeg ze het ons, wij net doen alsof het veel kracht kostte en het ons uiteindelijk ook niet lukte. De kleine aap kreeg de fles terug en liet ook zien dat zij veel kracht kon zetten. Een schitterend moment voor een foto. Die meid kan gelijk naar de toneelschool en hoeft de basisschool etc. niet te doen.
Haar rechteroor is ietwat overbelicht, maar de zon was behoorlijk fel.
Groet,
Irwan