Katz Eye focus screen ervaringen

Discussies over onderwerpen die niet passen in een van de andere secties
Woudschim

Bericht door Woudschim » do sep 04 2008 10:46 pm

Ik had er al op gereageerd. Het schermpje komt oorspronkelijk uit de D200, nu doet deze link : http://www.nikonservice.nl/shop/index.p ... a610888901 suggereren dat de matglazen uit de D200/D300 en D80 hetzelfde zijn,..

Ik neem aan dat de Katz Eye dus ook in mijn D80 gaat passen? Ik neem aan van wel, ook gezien het feit dat de D80 en D200 nogal wat onderdelen delen. (onder-delen..haha)

Woudschim

Bericht door Woudschim » vr sep 12 2008 4:50 pm

AAARG

Ik heb hem, alles gaat goed, maar ik krijg dat ijzeren balkje/veertje niet terug op zijn plek...is daar een trucje voor? Dat dingetje wil niet teruglocken zeg maar.

a90
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee

Bericht door a90 » vr sep 12 2008 5:05 pm

Ik heb wel eens harder moeten duwen dan dat ik eigenlijk wilde maar dat was toen wel nodig om de boel weer op zijn plek te krijgen...

Maar blijf vooral voorzichtig !!!!
D50 met 18-55 in een Vanguard tasje en nog wat Nikon spul

A wiser fellow than myself once said "Sometimes you eat the bar and sometimes the bar, well, he eats you"

Léon Obers
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: *****

Bericht door Léon Obers » vr sep 12 2008 5:08 pm

Wacht even met forceren. Ik moet ergens een PDF-je hebben wat precies de werkwijze is.
Vriendelijke groet, Léon Obers

Woudschim

Bericht door Woudschim » vr sep 12 2008 5:15 pm

Gelukt!

Ik heb die pdf die jij bedoelt hier ook openstaan Leon. :)

Ik zat maar te pielen met dat dingetje, elke keer schoot hij terug. Maar ineens zat hij vast, ik zou ook niet weten wat ik anders heb gedaan, net even een andere hoek waarschijnlijk.

Mooi, en hij werkt perfect! erg tof. Jammer dat er een krasje opzat, hij was tweedehands, maar dat scheelde me wel 120 euro.

Pim K

Re: Katz Eye focus screen ervaringen

Bericht door Pim K » wo sep 30 2009 9:05 pm

Hi all,

Om de zaak maar eens wat beter onder de aandacht te brengen, hier een link naar hetzelfde onderwerp op een andere plaats...
http://www.nikon-club-nederland.nl/foru ... 5&start=15

Ik ben erg benieuwd naar jullie visie.

Dank alvast daarvoor!

Groet, Pim

Plaats reactie

Terug naar “Overige discussies”