Ben je blij met me?Apenstaartjes schreef:Het is toch bizar dat iemand die GEEN D7000 heeft iemand die er wel een heeft even betuttelend aanspreekt dat hij zijn camera niet onder controle heeft... echt ik rol van mijn stoel af van het lachen....not.george013 schreef:Dat de manual niet goed geschreven is gaat er bij mij niet in. Moet toch aan de andere kant liggen.
Heb je de camera al beetgepakt en die instellingen opgezocht? Ik kan dat niet, heb de camera niet. Als je daar mee begint ben je met probleemoplossing bezig, zo niet dan blijft het welles/nietes zoals ook in andere draadjes over dit onderwerp.
In de digitale manual blz. 91 en 94. Hoop dat ik het goed heb.
George
Ik dacht dat een forum bedoeld was om ervaringen met elkaar te delen elkaar te helpen, maar het neigt nu soms naar mensen beschuldigen in plaats van ze op de goede weg te helpen, ervaringen te delen, gelukkig zijn er nog mensen die wel serieus luisteren naar anderen en ze tips willen geven. Volgens mij heeft Giso en ik zelf avonden, dagen getest dingen geprobeerd om het maximale uit de camera te krijgen. Als het dan niet lukt en je snapt zelf niet meer waarom een camera bepaalde dingen soms wel doet en soms niet is het geen schande om de fabrikant er naar te laten kijken. Ik heb daar zelf wel wat weken over nagedacht, even je camera met lenzen opsturen is wel even slikken, ik heb lang gespaard voor mijn spullen. Ik hoop dat mijn camera ook goed terug komt, alle ander tips hebben mij in ieder geval goed geholpen om de camera beter te begrijpen, niet de opmerkingen dat het alleen maar aan mij ligt zonder onderbouwing of tips om me verder te helpen.
Als je ervaringen wilt delen, bespaar mij en anderen met alleen de mededeling dat het je niet lukt om tot iets goeds te komen, dus is het de camera.
Wil je iets delen zul je ook dieper in moeten gaan op de omstandigheden waarin jij foute foto's hebt gemaakt. Dan pas deel je wat, ipv mededelen..
Ik betuttel niemand. Heb alleen het verhaal over die AF hier naar voren gebracht, En een verwijzing naar een stuk in de manual geven waarin hetzelfde staat als bij Rockwell.
Zijn al andere rteacties, druk maar door.
George