1#

2#

3#

4#

5#

6#

7#

8#

9#

10#

11#

12#

13#

14#

15#

16#

17#

18#

19#

Joyce en Arthur bedankt voor het organiseren van dit uitje (zelfs het weer werkte mee)

Groeten, Klaas.
Niets over het hoofd gezien Joyce maar met al dit moois wordt het wel moeilijk om nog iets origineels te posten. Tjonge jonge wat een foto's worden hier neer gezet. En Joyce, je hebt helemaal gelijk, foto's voorzien van commentaar is leerzaam en wordt mijn inziens de laatste tijd te weinig gedaan...Blacksheep schreef:Het valt me trouwens op dat er nog geen foto's van onze grote vriend Arthur voorbij gekomen zijn. Of heb ik die over het hoofd gezien?![]()
Jolanda, open in dat geval dan even een nieuw onderwerp als je wilt.Jolanda schreef:De nada, Luc.
Weet je, ik denk juist dat het voor Andre best verhelderend is als meerdere mensen zeggen wat ZIJ met de foto nog zouden doen. Ik heb maar een aftrap gegeven. Ik houd persoonlijk liever van een wat koelere foto. Niet dat ik dat bewust doe, maar vaker krijg ik commentaar op mijn foto's dat ze wat te koel zijn. Dat houdt dus niet in dat ik de wat warmere foto niet mooi vind!
Andre gaat een en ander op zich in laten werken. Hij heeft van mij de bewerkte NEF van 70mb terug ontvangen en ik wens hem daar veelplezier mee!!
Jolanda
1) Laat ik daar dan ook maar mee beginnen..ALE schreef: 1) Laag standpunt was al aangekaart. Kan het nog lager dan hier? Onze Zeeuwse vriendin...
Ja hoor, Roelof is weer bezig geweest met zijn favoriete speeltje.Roelof schreef:
En speciaal voor de mensen die zeiden: "Die zet je toch wel online."
Of bedoelden ze nu juist van niet?