Maar nogmaals, het voorliegen vind ik veel erger. Dit kan dus ook bij andere forumleden zijn voorgevallen, onacceptabel.Patrick schreef:Hoe kom je daar nou bij? We schonen wel vaker draadjes op. Dit is niet anders dan die gevallen.Yizu schreef:Dus (mis)bruik jij je macht als bestuurslid!!Patrick schreef:Even voor de goede orde. Het draadje is ontdaan van off-topic reacties. Er waren geen woorden gevallen die niet zouden kunnen. Dat is toch wel een verschil.
Er had voor gekozen kunnen worden de betreffende berichten in een apart draadje te zetten. Dat doen we ook regelmatig. Dat was alleen hier geen zinvolle weg volgens mij...
Als ik het nou wel zinvol had gevonden?
Het was niet jouw of mijn draadje. We waren wel samen dat draadje aan het kapen. Dat is de reden dat het weggehaald werd in algemene zin. Ik heb dat voorgelegd aan de moderators door op het uitroeptekentje te drukken, net als jullie allemaal kunnen doen. En regelmatig doen.
Wat is daarvan de reden?
Waarom reageerde de betreffende moderator niet op mijn vraag? Vraag niet onredelijks volgens mij.waarom geen reactie op mijn simpele vraag?