CITY LIGHTS-OOSTERHAVEN/GRONINGEN
INFO;,,NIKON D700,,,NIKKOR 28-70MM F/2.8 F/11.0,,,30SEC,,,ISO100,,,28MM,,,
GITZO GT 3330 LS TRIPOD,GITZO CENTERBALHEAD GH 1781QR
IMAGE PROCESSED BY USING NIKON CNX2,,,NIK COLOR EFEX
Zeker,weerspiegeling bijna net zo strak als de woningen zelf je zou foto zo om kunnen draaien.marcel.b schreef:Foto 1 is een heeeele strakke plaat !
Mooi gemaakt
Wow, ik zou wel eens de Kwh rekening van één nachtje verlichting op mijn bankrekening gestort willen zien zeg !Start van mijn reis was in Hong Kong
Inderdaad, echt heel mooie foto's zeg. Ik vind ook no 2 heel mooi gedaan met die sterrenhemel. Echt mooie sterren en geen streepjes, precies in de prik.Blauwestad bij nacht
Prachtige versie! Waar heb je die vandaan gemaakt?LYSVIK schreef:Deze hoeft geen toelichting lijkt mij![]()
Erg mooie omgeving voor nightshots. Mooie foto's, vooral ook met die lasers...MBarendse schreef:In november ben ik een maand gaan backpacken in azie. Start van mijn reis was in Hong Kong, hier heb ik mijn eerste echte nightshots gemaakt.
Foto 1 idd heel erg strak, super!GTJ schreef:Blauwestad bij nacht.
Prachtige foto Wim, leg jij er in de nabewerking een dramafilter over of iets dergelijks?wim hazenhoek schreef:GRONINGEN,,A-KERK IN DE SCHIJNWERPERS
INFO;,,NIKON D700,,,NIKKOR 28-70MM F/2.8 F/9.0,,,10SEC,,,ISO100,,,52MM,,,
GITZO GT 3330 LS TRIPOD,GITZO CENTERBALHEAD GH 1781QR
IMAGE PROCESSED BY USING NIKON CNX2&NIK COLOR -PRO
Hallo Patrick, ik had deze reactie over het hoofd gezien, maar beter laat dan nooitPatrick schreef: Prachtige versie! Waar heb je die vandaan gemaakt?