Nieuw veldje in jullie profiel: partner acties

Plaats hier je vragen en opmerkingen over dit forum.
Cookie1397
Clublid
Clublid
Foto's bewerken toestaan: Nee

Re: Nieuw veldje in jullie profiel: partner acties

Bericht door Cookie1397 » zo okt 16 2011 12:47 am

Patrick schreef:Dat is niet geheim. 107 NCN leden hebben dit vinkje nu aan staan. Lijkt mij een prima score, zeker als je nagaat dat jullie nog steeds niet weten waar het precies voor is! 8)
Hoezo niet? Was toch hier voor :huh:
Patrick schreef:Ik heb vanavond een nieuw veldje toegevoegd aan de gebruikersprofielen (bereikbaar via je gebruikerspaneel, tabblad profiel). Met dat veld, Partner acties, kan je aangeven dat je geen bezwaar hebt tegen het beschikbaar stellen van je NAW-gegevens aan onze partners. WE ZULLEN JE GEGEVENS NOOIT WEGGEVEN AAN ONZE PARTNERS ZONDER DEZE TOESTEMMING!

Deze gegevens zijn nodig om bij bepaalde partners in aanmerking te komen voor kortingen. Een aantal van die kortingsregelingen zijn al bekend, maar er zit meer aan te komen. Vandaar ook dit extra veldje. Je moet natuurlijk wel NCN lid zijn om voor de kortingen in aanmerking te komen. NAW gegevens worden dan ook niet doorgegeven voor niet-leden. Niet zo vreemd, want die gegevens hebben we ook helemaal niet. :D

We zitten nu in de aanloopfase. Ik heb een exportscript gemaakt om die gegevens in het door een partner gewenst formaat te gieten. Het is een eerste stap in het proces, dus je krijgt niet direct korting. In ieder geval kan je het veldje al aanvinken als je in aanmerking wilt gaan komen voor die kortingen. Dan ben je er als eerste bij als we het geheel rond hebben.

Voor vragen en/of opmerkingen hierover kan je bij mij en Onno terecht.
Of moet ik nu toch het ergste vrezen :twisted:
Nikon Z Z & de maskers

Patrick
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Bericht door Patrick » zo okt 16 2011 1:05 am

Hoeveel mensen dit toestaan zegt toch niets over jullie persoonlijk?

Ik snap de opmerking ook eerlijk gezegd niet zo. Waarom toch steeds dat zoeken naar ... ja, naar wat eigenlijk??? Ik wil er best verder geheimzinnig over doen als jullie dat liever hebben hoor!

EDIT: Ah, wellicht bedoel je dat het om partneracties gaat. Ja, daar is het voor, dat was ik niet ineens vergeten. Maar jullie weten nog niet om welke partner(s) het gaat en wat de korting precies gaat zijn. Daar doelde ik op.
Patrick | Instagram | Flickr | Nikon Z8 + Zf + D700 plus best veel glaswerk, een Fujifilm X-T3 met wat objectieven en een Leica Q3 point-and-shoot

Cookie1397
Clublid
Clublid

Bericht door Cookie1397 » zo okt 16 2011 2:30 am

Patrick schreef:EDIT: Ah, wellicht bedoel je dat het om partneracties gaat. Ja, daar is het voor, dat was ik niet ineens vergeten. Maar jullie weten nog niet om welke partner(s) het gaat en wat de korting precies gaat zijn. Daar doelde ik op.
Daar doelde ik dus op en nee ik heb er geen problemen mee en zoek dus ook nergens naar. Al hoewel :) Maar dat heeft weer niets hier mee te maken :D
Nikon Z Z & de maskers

JanvanO
Clublid
Clublid
Locatie: Op het mooie eiland Walcheren, net achter de duinen en het waanzinnige brede strand!
Ervaringsniveau: ***

Bericht door JanvanO » do okt 20 2011 9:48 pm

Heb m'n vinkje sinds 06-10-11 aanstaan.Geen moment getwijfeld. Ben nergens bang voor.mijn vriend ligt al te wachten en die heeft hele grote scherpe tanden. :D Wil wat 3 dubbel goed geslepen glas gaan bestellen met nano coating.Heb een hekel aan reflecties enz. Ga weer wat anders doen en daar heb je goed glas voor nodig!! :lol: Gaat dit vinken nog lang duren en heeft wachten zin? Korting is leuk maar wachten eigenlijk niet! :cry:
1 D300 en 1 hele mooie FF Body met best wat mooi Nikon glas. Carbon statief, schommelkop en enig ander los spul.

Tom
Forumlid
Forumlid

Bericht door Tom » do okt 20 2011 10:47 pm

Reken maar niet teveel op korting op glaswerk. Als het al korting is, dan kan het bijna niet de moeite waard zijn. De marges zitten in de accessoires, dus de korting zal daar wel op komen.

Verwacht niet dat handelaren er geld op gaan toeleggen.

JanvanO
Clublid
Clublid
Locatie: Op het mooie eiland Walcheren, net achter de duinen en het waanzinnige brede strand!
Ervaringsniveau: ***

Bericht door JanvanO » vr okt 21 2011 8:27 pm

Ze hoeven er voor mij ook niet op toe te leggen, zeker niet! Voor die mensen is het net zo goed als voor ons crisis.Hierom vindt ik het ook zo prettig dat de club voor ons opkomt. :D Maar ff terug,door hun grote omzet en daardoor grote kwantum korting kunnen ze best wel een procentje of 10 of meer van het glas e.d. af doen.Doordat de bedrijven tegenover elkaar gezet worden door de NCN actie en ze toch willen verkopen kan het best leuk worden. Ik heb er persoonlijk niet direct medelijden mee. :lol:
1 D300 en 1 hele mooie FF Body met best wat mooi Nikon glas. Carbon statief, schommelkop en enig ander los spul.

Tom
Forumlid
Forumlid

Bericht door Tom » vr okt 21 2011 9:19 pm

JanvanO schreef:Maar ff terug,door hun grote omzet en daardoor grote kwantum korting kunnen ze best wel een procentje of 10 of meer van het glas e.d. af doen
Ik denk dat je de camerabusiness iets te rooskleurig ziet.

Fera Albi
Clublid
Clublid

Bericht door Fera Albi » vr okt 21 2011 10:40 pm

@ Patrick:
Kun je niet een klein tipje van de sluier lichten kerel?
... Al was het maar om bovenstaande speculaties een beetje in perspectief te plaatsen :egeek:
Met de groeten van Hans.

We used to think that a hundred million monkeys at a hundred million keyboards eventually could produce the complete works of Shakespeare. Now, thanks to the Internet, we know this is not true...

Patrick
Clublid
Clublid
Contacteer:

Bericht door Patrick » vr okt 21 2011 11:17 pm

Fera Albi schreef:@ Patrick:
Kun je niet een klein tipje van de sluier lichten kerel?
... Al was het maar om bovenstaande speculaties een beetje in perspectief te plaatsen :egeek:
Is niet mijn taak. En voorbarig. Ik doe het technische deel. Het wat, waar en met wie, dat doen anderen. Arthur en Onno met name. Maar ook die kunnen je niets vertellen voordat alles rond is...
Patrick | Instagram | Flickr | Nikon Z8 + Zf + D700 plus best veel glaswerk, een Fujifilm X-T3 met wat objectieven en een Leica Q3 point-and-shoot

JanR
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: ****

Bericht door JanR » za okt 22 2011 1:26 pm

Politiek correct, en lopende het onderzoek zeggen wij niets wat het onderzoek in gevaar kan brengen of belemmeren :mrgreen: :mryellow:

hansvk
Forumlid
Forumlid

Bericht door hansvk » ma okt 24 2011 7:37 am

En op welke termijn kunnen we witte rook verwachten?
D90, Tamron 17-50 f/2.8, Nikon AF-S DX 35mm f/1.8G, Nikon AF-D 80-200 f/2.8 ED, Nikon AF-S VR 70-300 f/4.5-5.6G IF-ED, Nikon AF-S VR micro 105mm f/2.8G
(D40 + 18-55)

Cookie1397
Clublid
Clublid

Bericht door Cookie1397 » ma okt 24 2011 1:01 pm

hansvk schreef:En op welke termijn kunnen we witte rook verwachten?
Als er witte rook uit jou monitor komt mag je inderdaad hopen dat de kortingen al geregeld zijn en die ook daarvoor geldt. :)
Nikon Z Z & de maskers

Fera Albi
Clublid
Clublid

Bericht door Fera Albi » ma okt 24 2011 1:11 pm

Het zijn kennelijk zeer zware onderhandelingsronden... Dat belooft wat te worden :mrgreen:
Met de groeten van Hans.

We used to think that a hundred million monkeys at a hundred million keyboards eventually could produce the complete works of Shakespeare. Now, thanks to the Internet, we know this is not true...

Patrick
Clublid
Clublid
Contacteer:

Bericht door Patrick » ma okt 24 2011 1:25 pm

Fera Albi schreef:Het zijn kennelijk zeer zware onderhandelingsronden... Dat belooft wat te worden :mrgreen:
Ik meen dat de deal al rond is. Het is in het implementatiestadium aanbeland. Onze kant staat. Dat is ook het enige deel waar ik controle over heb...

Klaas1
Clublid
Clublid

Bericht door Klaas1 » wo nov 02 2011 8:21 am

ik heb ook geen bezwaar!
Klaas
ermelo
D 700 + MB-D10 + DR-5 + 14-24 mm 2.8 G ED + 24-70 mm 2.8 + 70-200 2.8 VR II + TC20-EIII + AF-S 200-400 mm 1:4 G II ED + 50mm AF-S 1:1.4 G + 105mm 2.8 Micro VR + SB900 + FEISOL CT-3471 + GITZO BALHOOFD + GITZO GM 5561T

Gesloten

Terug naar “Het Forum”