Hoezo niet? Was toch hier voorPatrick schreef:Dat is niet geheim. 107 NCN leden hebben dit vinkje nu aan staan. Lijkt mij een prima score, zeker als je nagaat dat jullie nog steeds niet weten waar het precies voor is!

Of moet ik nu toch het ergste vrezenPatrick schreef:Ik heb vanavond een nieuw veldje toegevoegd aan de gebruikersprofielen (bereikbaar via je gebruikerspaneel, tabblad profiel). Met dat veld, Partner acties, kan je aangeven dat je geen bezwaar hebt tegen het beschikbaar stellen van je NAW-gegevens aan onze partners. WE ZULLEN JE GEGEVENS NOOIT WEGGEVEN AAN ONZE PARTNERS ZONDER DEZE TOESTEMMING!
Deze gegevens zijn nodig om bij bepaalde partners in aanmerking te komen voor kortingen. Een aantal van die kortingsregelingen zijn al bekend, maar er zit meer aan te komen. Vandaar ook dit extra veldje. Je moet natuurlijk wel NCN lid zijn om voor de kortingen in aanmerking te komen. NAW gegevens worden dan ook niet doorgegeven voor niet-leden. Niet zo vreemd, want die gegevens hebben we ook helemaal niet.![]()
We zitten nu in de aanloopfase. Ik heb een exportscript gemaakt om die gegevens in het door een partner gewenst formaat te gieten. Het is een eerste stap in het proces, dus je krijgt niet direct korting. In ieder geval kan je het veldje al aanvinken als je in aanmerking wilt gaan komen voor die kortingen. Dan ben je er als eerste bij als we het geheel rond hebben.
Voor vragen en/of opmerkingen hierover kan je bij mij en Onno terecht.