2 x SB900 + SU800

Goed Michael, net of ze later op de foto geplakt is zo komt ze naar voren.Flandria schreef:D3 + 85/1.4D
2 x SB900 + SU800
[ Afbeelding ]Sweden Lynn by Damen Fotografie, on Flickr
Deze is ook er fraai hoor mooie zachte natuurlijke tinten en volgens mij weinig aan bewerkt (een horizontaal haartje op haar kin grappig) prima foto.Skippy schreef:Michael, zoals op Flickr al gemeld vind ik dit echt een geweldige foto! Top qua creatieve idee, belichting en uitvoering.
Een van mij dan, uit het archief (2010). De foto dan, niet de juffrouw.
[ Afbeelding ]
bcvthul schreef:
@saskia: op mijn scherm komt de foto blauw-achtig over.
Oke of jij of ik pas de sterren aan bij eravring: ik ben onder de indruk van jouw redenatie op technisch gebied vwb prestaties van lenzen Dus ik zal zakken naar onder 1Frank B schreef:Dank voor je reactie.
Het er wat 'gepolijst' uitzien heeft alles te maken met de rendering van het objectief bij volle diafragma oftewel de mate van scherpte verloop van centrum naar buiten in combinatie met lichte contrasten.De voightlander 35 1.2 staat hier bekend om: op 1.2 ragscherp in het centrum met soft verloop naar de hoeken die dromerig overkomt. Objectief heeft veel overeenkomsten met de leica 35 summilux pre asph (ook wel summilux classic genoemd) Dit effect zie je ook terug in bijvoorbeeld de 50 ais 1.2, helaas is deze niet scherp vol open.