Ik zie het al. Ik hoef niet te reïncarneren als boomvalk; dat verandert mijn positie als man toch niet...ruud schreef:komt ineens het vrouwtje de prooi opeisen

Ik zie het al. Ik hoef niet te reïncarneren als boomvalk; dat verandert mijn positie als man toch niet...ruud schreef:komt ineens het vrouwtje de prooi opeisen
PeterG schreef:"Tukkerbird"
Prima geplaatst. Succes verder.
Peter
En wederom een prachtige baardman.....stelling: iedereen heeft recht op een baardman (maar waar zitten ze)ruud schreef:mooie foto`s tukkerbird.
ben zelf vandaag ook nog even weg geweest , de baardmannentjes werkte weer prima mee.
Bij de oostvaardersplassen zit een behoorlijke populatie arno , verder heb je nog de rietputten bij vlaardingenArno P schreef:...stelling: iedereen heeft recht op een baardman (maar waar zitten ze)![]()
![]()
Ik voel een OVP infiltratie van een Limburger in mij opkomen....ruud schreef:Bij de oostvaardersplassen zit een behoorlijke populatie arno , verder heb je nog de rietputten bij vlaardingenArno P schreef:...stelling: iedereen heeft recht op een baardman (maar waar zitten ze)![]()
![]()
dat is wel een kleine populatie maar voor mij wel lekker dichtbij vanuit delft .
Bij vlaardingen moet je geluk hebben voor een foto , bij de ovp krijg je ze gegarandeerd te zien arno.
Heel mooi bert die appelvink , super om dat in je tuin te hebben.
groet ruud