Maar het gaat wel ruim € 4000,- kosten!

Gerrit
Was er ergens niet een gezegde dat je je vijanden dichter bij je moet houden dan je beste vrienden??George Fennes schreef: Sinds wanneer mag jij op Canon sites kijken?
Code: Selecteer alles
Was er ergens niet een gezegde dat je je vijanden dichter bij je moet houden dan je beste vrienden??
Ik gebruik nog geregeld de 80-200 f/4.5 Ai op mijn F6. (De 80-200 f/2.8 AF-S IF ED is niet te tillen!) Met twee Nikon voorzetlenzen van 52 mm gebruik ik hem ook voor macrofotografie.martijn01 schreef:Ik verwacht eigenlijk wel een 70-200 F4. Canon heeft deze ook. en omdat de 2.8 versie toch niet voor iedereen een optie is..... Verwacht ik dat nikon wel met een 4 versie op de proppen komt. maarja het blijft gissen..
Mischien een vervangen van de 17-55 want aj die is dx...
Maarja we zullen het allemaal wel zien. Ik stond op het punt een 70-200 te gaan halen. Maar dat heb ik nu hoe moeilijk ik het ook vind even uitgesteld eerst maar is wachten wat die 5 nieuwe pro lenzen van nikon worden!
Hoho, even goed lezen graag. Hier staat m.i. dat het een FF-camera betreft die m.b.v. een uitsnede van de FF-sensor (=DX-formaat) in staat is tot high FPS.SwederD70 schreef:"The D3 may be here soon"
Reports of a full frame (1.1X sensor) prototype being tested were getting stale; however, with apologies for the delay, our intelligence sources in the heart of Japan have confirmed it:
New Model denomination: D3, most likely D3H
Sensor Manufacturer: Either Sony (most likely) or Nikon
Megapixel rating: in the 18MP to 20MP range
Expected announcement date: March 2007, at PMA
Likely availability in store shelves around the world: October 2007
Surprise Feature: DX format high FPS rate High Speed Crop Mode
bron:
http://www.nikonians.org/cgi-bin/dcforu ... ewmode=all
Haha, dus toch geen FF!!
Als Nikon echt handig is maken ze het zo dat een DX-lens automatisch herkent wordt en de camera op DX-modus instelt (andersom heeft geen nut) en is die handmatige hoge snelheid DX-modus bedoelt voor de snelle motorsportjongens met hun 70-200 VR. Als die er tenminste nog zijn want die hebben inmiddels bijna allemaal een Canon FFgdepater schreef:Die Nikon denkt ook aan alles. Je zou maar over allemaal DX lenzen beschikken, en je wil een Nikon D3 kopen?En daar komt natuurlijk een handig knopje voor: FF of DX
![]()
Gerrit