De camera is niet stofvrij. Je kunt hem opsturen, je rekening voldoen en een week later zit er weer stof op . Wat doe je dan? Garantie? Nee! Opnieuw opsturen? Loop je op leeg.Apenstaartjes schreef:Ach ik was gewoon teleurgesteld, ben me nu ook aan verdiepen om de sensor schoon te laten maken, Calumet hier in Rotterdam doet dat, ik heb geen zin om weer alles te moeten opsturen.
Het scherpstellen gaat een stuk beter nu hij bij NSP is geweest en dat was de voornaamste klacht, maar ik kijk wel serieus naar een D90 ook al is dat een stap omlaag.
Misschien verwacht ook teveel van mijn D7000, als ik kijk naar mijn foto's met de d3000 valt het best mee, maar ik vind niet dat het zoveel beter is en daar zit denk ik de grootste frustratie
Gewoon een blaasbalgje erop, testfoto, en opnieuw.
Heb ondertussen begrepen dat stofvlekjes inherent zijn aan digitale DSLR's. Zul je mee moeten leven, D7000. of D40 maakt niet uit.
Weet je ook hoe je stofdeeltjes kunt teruigvinden met een testfoto?
Kun je ook zeggen wat er aangedaan is? Ik dementeer niet, een vesrchil tussen 2 of 3 dat je bij Nikon geweest ben mag je toch niet vergeten. Plus wat is er gedaan?????JeroenS schreef:Ook ik heb even een dip gehad met m'n D7000. Camera is twee of driemaal naar Nikon geweest. Ben er nu erg blij mee.
Geen moment (meer) spijt van.
Groet, Jeroen
George