Konijenberg... wat is er aan de hand. ...

Discussies over ons favoriete merk
Marianne van Versendaal

Bericht door Marianne van Versendaal » ma mar 17 2008 7:35 pm

Klopt helemaal, de verzendingen geschieden alleen vanuit Nederland.

Mvg Marianne.

alfredo
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: *
Contacteer:

Bericht door alfredo » ma mar 17 2008 10:21 pm

Marianne ..vertel nu eens...ben jij de spreekbuis van Konijn? of werk je er?
D4, D2h,,AFS 70-200vr 2.8 80-200 ED f2.8, Nikkor 300mm F4 ED, ,sigma 24-70 2.8, nikon 50mm 1.8, Kenko TC Teleplus MC7 2X DG,, polarisatiefilter 77mm een tas en een manfrotto eenbeenstatief..

Cees
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee

Bericht door Cees » ma mar 17 2008 10:22 pm

Ik denk geen van beide. Alleen een tevreden klant ... :wink:
Groet, Cees

Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning

Marianne van Versendaal

Bericht door Marianne van Versendaal » di mar 18 2008 7:57 am

Ik ben gewoon een van de wél tevreden klanten, en ik houd wel de oren en ogen goed open en ben zodoende behoorlijk goed geinformeerd.
Als je in Den Ham komt, vraag naar de verkoper Theo en ik weet zeker dat je goed geholpen wordt.
Ik hoop dat nu alle twijfels rond mijn (rol) bij Foto Konijnenberg hiermee uit de wereld zijn.
En wat mogelijke inruil van aparatuur betreft, het lijkt me beter om de wat minder courante artikelen, dan evengoed toch maar zelf op oa Marktplaats te verkopen.
En wat mij ook is opgevallen dat men hier twee dingen wil die moeilijk samen gaan.
Namelijk de prijs betalen van een dozenschuiver! en de garantie en service van de plaatselijke Fotoboer.

Mvg Marianne.

Nikon

Bericht door Nikon » di mar 18 2008 11:37 am

:roll: :?:

GdP

Bericht door GdP » di mar 18 2008 1:08 pm

Marianne van Versendaal schreef:Ik ben gewoon een van de wél tevreden klanten, en ik houd wel de oren en ogen goed open en ben zodoende behoorlijk goed geinformeerd.
...........
En wat mogelijke inruil van aparatuur betreft, het lijkt me beter om de wat minder courante artikelen, dan evengoed toch maar zelf op oa Marktplaats te verkopen.
En wat mij ook is opgevallen dat men hier twee dingen wil die moeilijk samen gaan.
Namelijk de prijs betalen van een dozenschuiver! en de garantie en service van de plaatselijke Fotoboer.

Mvg Marianne.
Ik had het niet beter kunnen zeggen. :)

50 mm

Bericht door 50 mm » di mar 18 2008 1:27 pm

Mijn ervaringen met Konijnenberg zijn totaal onvoorspelbaar wisselend.
Het ene moment is het perfect en een volgende keer kan het weer waardeloos zijn.
Hoewel ik er eens afscheid heb genomen ben ik toch weer teruggegaan.
Zeker toen Konijnenberg (sr.) eens belde met de opmerking dat hij nu eens flink de bezem door de zaak ging halen qua service. Daarna nog steeds totaal verassende taferelen meegemaakt daar.
1 Zal ik er noemen, omdat het gelukkig toch nog goed afliep...
Vanmorgen schreef ik over de 14-24 mm in een andere gedeelte van dit forum. Daarin schreef ik dat ik netjes mijn geld had teruggekregen, nadat ik dit objectief een week in huis had. Even later keek ik op mijn bankrekening, omdat ik mij eigenlijk niet kon herinneren dat het daadwerkelijk was binnengekomen.
Inderdaad, nog geen geld. Ik bellen, zegt de administrateur van Konijnenberg dat ik het geld al contant zou hebben meegekregen.
Ik wist dat dit niet zo was, maar ja, heb je dan bewijs?
Hij zou het navragen bij de cassierre.
10 Minuten later kwam het verlossende telefoontje, de cassierre had een verkeerde code ingevuld, ze wist zich mij nog te herinneren (ben ik zo opvallend?) en het geld wordt vandaag nog overgemaakt.

Dit keer toch goed afgelopen dus.

MEMENTO

Bericht door MEMENTO » di mar 18 2008 4:14 pm

Sinds wanneer is Konijn een lokale fotoboer? Whaha. Volgens mij valt hij eerder in de catagorie internetwinkel die afgetroeft wordt door de concurrentie en zijn ze zich aan het beraden op een nieuw imago.

Marianne van Versendaal

Bericht door Marianne van Versendaal » di mar 18 2008 6:52 pm

@ MEMENTO

Het lijkt me een goede zaak om mijn vorige bericht toch nog maar eens grondig door te lezen, mischien ga je dan wél begrijpen waar het over gaat.
Ik heb gescheven dat men de gelijke prijs voor de te kopen artikelen wil betalen, van een internet dozenschuiver! met meestal Engelstalige handleiding en (garantie) enz.
Maar dan toch de service en (Nederlandse garantie) wil gelijk aan de lokale Fotoboer.

Mvg Marianne.

Vledder

Bericht door Vledder » di mar 18 2008 7:11 pm

Ik krijg het gevoel dat de klagende klanten,klagen omdat ze niet die aandacht krijgen die ze denken te verdienen......

Vroeger heb ik 8 jaar een bijbaan in een fotozaak gehad en toen en nu nog steeds herken ik feilloos diegene die wil zemelen en zichzelf enorm belangrijk vind, dat type klanten moet naar een Fotograficabeurs gaan. Kan je enorm je hart ophalen zonder een euro kapot te gooien.

GdP

Bericht door GdP » di mar 18 2008 7:46 pm

Vledder schreef:Ik krijg het gevoel dat de klagende klanten,klagen omdat ze niet die aandacht krijgen die ze denken te verdienen......

Vroeger heb ik 8 jaar een bijbaan in een fotozaak gehad en toen en nu nog steeds herken ik feilloos diegene die wil zemelen en zichzelf enorm belangrijk vind, dat type klanten moet naar een Fotograficabeurs gaan. Kan je enorm je hart ophalen zonder een euro kapot te gooien.

:)

johan1967
Forumlid
Forumlid

Bericht door johan1967 » di mar 18 2008 7:59 pm

Marianne van Versendaal schreef:En wat mogelijke inruil van aparatuur betreft, het lijkt me beter om de wat minder courante artikelen, dan evengoed toch maar zelf op oa Marktplaats te verkopen.

Mvg Marianne.
Inderdaad nooit meer inruilen in een winkel. Je krijgt per definitie te weinig.

MEMENTO

Bericht door MEMENTO » di mar 18 2008 8:05 pm

Logisch volgens mij. Die moeten jouw spul weer verkopen om wat te verdienen. Zodoende betaal je mee aan het gemak van inruilen in plaats van het gedoe en onzekerheid rond marktplaats.

Licaga

Bericht door Licaga » di mar 18 2008 8:08 pm

wat een lang draadje over dit gedoe zeg.
info krijg je via het net of nikon forum over wat je wilt kopen, betere info kan je niet krijgen.
je gaat dan naar konijn of haas wie mag weten nog meer, koop je spullen en je vertrekt.
mochten er sspullen niet goed zijn voorziet de wet hiierin simpel toch.

see you

wim
Forumlid
Forumlid

Bericht door wim » di mar 18 2008 8:20 pm

Zullen we eens foto's gaan maken?

Gesloten

Terug naar “Nikon”