Konijenberg... wat is er aan de hand. ...
Ik ben gewoon een van de wél tevreden klanten, en ik houd wel de oren en ogen goed open en ben zodoende behoorlijk goed geinformeerd.
Als je in Den Ham komt, vraag naar de verkoper Theo en ik weet zeker dat je goed geholpen wordt.
Ik hoop dat nu alle twijfels rond mijn (rol) bij Foto Konijnenberg hiermee uit de wereld zijn.
En wat mogelijke inruil van aparatuur betreft, het lijkt me beter om de wat minder courante artikelen, dan evengoed toch maar zelf op oa Marktplaats te verkopen.
En wat mij ook is opgevallen dat men hier twee dingen wil die moeilijk samen gaan.
Namelijk de prijs betalen van een dozenschuiver! en de garantie en service van de plaatselijke Fotoboer.
Mvg Marianne.
Als je in Den Ham komt, vraag naar de verkoper Theo en ik weet zeker dat je goed geholpen wordt.
Ik hoop dat nu alle twijfels rond mijn (rol) bij Foto Konijnenberg hiermee uit de wereld zijn.
En wat mogelijke inruil van aparatuur betreft, het lijkt me beter om de wat minder courante artikelen, dan evengoed toch maar zelf op oa Marktplaats te verkopen.
En wat mij ook is opgevallen dat men hier twee dingen wil die moeilijk samen gaan.
Namelijk de prijs betalen van een dozenschuiver! en de garantie en service van de plaatselijke Fotoboer.
Mvg Marianne.
Ik had het niet beter kunnen zeggen.Marianne van Versendaal schreef:Ik ben gewoon een van de wél tevreden klanten, en ik houd wel de oren en ogen goed open en ben zodoende behoorlijk goed geinformeerd.
...........
En wat mogelijke inruil van aparatuur betreft, het lijkt me beter om de wat minder courante artikelen, dan evengoed toch maar zelf op oa Marktplaats te verkopen.
En wat mij ook is opgevallen dat men hier twee dingen wil die moeilijk samen gaan.
Namelijk de prijs betalen van een dozenschuiver! en de garantie en service van de plaatselijke Fotoboer.
Mvg Marianne.

Mijn ervaringen met Konijnenberg zijn totaal onvoorspelbaar wisselend.
Het ene moment is het perfect en een volgende keer kan het weer waardeloos zijn.
Hoewel ik er eens afscheid heb genomen ben ik toch weer teruggegaan.
Zeker toen Konijnenberg (sr.) eens belde met de opmerking dat hij nu eens flink de bezem door de zaak ging halen qua service. Daarna nog steeds totaal verassende taferelen meegemaakt daar.
1 Zal ik er noemen, omdat het gelukkig toch nog goed afliep...
Vanmorgen schreef ik over de 14-24 mm in een andere gedeelte van dit forum. Daarin schreef ik dat ik netjes mijn geld had teruggekregen, nadat ik dit objectief een week in huis had. Even later keek ik op mijn bankrekening, omdat ik mij eigenlijk niet kon herinneren dat het daadwerkelijk was binnengekomen.
Inderdaad, nog geen geld. Ik bellen, zegt de administrateur van Konijnenberg dat ik het geld al contant zou hebben meegekregen.
Ik wist dat dit niet zo was, maar ja, heb je dan bewijs?
Hij zou het navragen bij de cassierre.
10 Minuten later kwam het verlossende telefoontje, de cassierre had een verkeerde code ingevuld, ze wist zich mij nog te herinneren (ben ik zo opvallend?) en het geld wordt vandaag nog overgemaakt.
Dit keer toch goed afgelopen dus.
Het ene moment is het perfect en een volgende keer kan het weer waardeloos zijn.
Hoewel ik er eens afscheid heb genomen ben ik toch weer teruggegaan.
Zeker toen Konijnenberg (sr.) eens belde met de opmerking dat hij nu eens flink de bezem door de zaak ging halen qua service. Daarna nog steeds totaal verassende taferelen meegemaakt daar.
1 Zal ik er noemen, omdat het gelukkig toch nog goed afliep...
Vanmorgen schreef ik over de 14-24 mm in een andere gedeelte van dit forum. Daarin schreef ik dat ik netjes mijn geld had teruggekregen, nadat ik dit objectief een week in huis had. Even later keek ik op mijn bankrekening, omdat ik mij eigenlijk niet kon herinneren dat het daadwerkelijk was binnengekomen.
Inderdaad, nog geen geld. Ik bellen, zegt de administrateur van Konijnenberg dat ik het geld al contant zou hebben meegekregen.
Ik wist dat dit niet zo was, maar ja, heb je dan bewijs?
Hij zou het navragen bij de cassierre.
10 Minuten later kwam het verlossende telefoontje, de cassierre had een verkeerde code ingevuld, ze wist zich mij nog te herinneren (ben ik zo opvallend?) en het geld wordt vandaag nog overgemaakt.
Dit keer toch goed afgelopen dus.
@ MEMENTO
Het lijkt me een goede zaak om mijn vorige bericht toch nog maar eens grondig door te lezen, mischien ga je dan wél begrijpen waar het over gaat.
Ik heb gescheven dat men de gelijke prijs voor de te kopen artikelen wil betalen, van een internet dozenschuiver! met meestal Engelstalige handleiding en (garantie) enz.
Maar dan toch de service en (Nederlandse garantie) wil gelijk aan de lokale Fotoboer.
Mvg Marianne.
Het lijkt me een goede zaak om mijn vorige bericht toch nog maar eens grondig door te lezen, mischien ga je dan wél begrijpen waar het over gaat.
Ik heb gescheven dat men de gelijke prijs voor de te kopen artikelen wil betalen, van een internet dozenschuiver! met meestal Engelstalige handleiding en (garantie) enz.
Maar dan toch de service en (Nederlandse garantie) wil gelijk aan de lokale Fotoboer.
Mvg Marianne.
Ik krijg het gevoel dat de klagende klanten,klagen omdat ze niet die aandacht krijgen die ze denken te verdienen......
Vroeger heb ik 8 jaar een bijbaan in een fotozaak gehad en toen en nu nog steeds herken ik feilloos diegene die wil zemelen en zichzelf enorm belangrijk vind, dat type klanten moet naar een Fotograficabeurs gaan. Kan je enorm je hart ophalen zonder een euro kapot te gooien.
Vroeger heb ik 8 jaar een bijbaan in een fotozaak gehad en toen en nu nog steeds herken ik feilloos diegene die wil zemelen en zichzelf enorm belangrijk vind, dat type klanten moet naar een Fotograficabeurs gaan. Kan je enorm je hart ophalen zonder een euro kapot te gooien.
Vledder schreef:Ik krijg het gevoel dat de klagende klanten,klagen omdat ze niet die aandacht krijgen die ze denken te verdienen......
Vroeger heb ik 8 jaar een bijbaan in een fotozaak gehad en toen en nu nog steeds herken ik feilloos diegene die wil zemelen en zichzelf enorm belangrijk vind, dat type klanten moet naar een Fotograficabeurs gaan. Kan je enorm je hart ophalen zonder een euro kapot te gooien.

- johan1967
- Forumlid
- Berichten: 388
- Lid geworden op: wo jan 02 2008 4:36 pm
- Locatie: Eindhoven
- Ervaringsniveau: *
Inderdaad nooit meer inruilen in een winkel. Je krijgt per definitie te weinig.Marianne van Versendaal schreef:En wat mogelijke inruil van aparatuur betreft, het lijkt me beter om de wat minder courante artikelen, dan evengoed toch maar zelf op oa Marktplaats te verkopen.
En wat mij ook is opgevallen dat men hier twee dingen wil die moeilijk samen gaan.
Namelijk de prijs betalen van een dozenschuiver! en de garantie en service van de plaatselijke Fotoboer.
Mvg Marianne.
wat een lang draadje over dit gedoe zeg.
info krijg je via het net of nikon forum over wat je wilt kopen, betere info kan je niet krijgen.
je gaat dan naar konijn of haas wie mag weten nog meer, koop je spullen en je vertrekt.
mochten er sspullen niet goed zijn voorziet de wet hiierin simpel toch.
see you
info krijg je via het net of nikon forum over wat je wilt kopen, betere info kan je niet krijgen.
je gaat dan naar konijn of haas wie mag weten nog meer, koop je spullen en je vertrekt.
mochten er sspullen niet goed zijn voorziet de wet hiierin simpel toch.
see you