Pagina 7 van 8

Geplaatst: ma mar 17 2008 7:35 pm
door Marianne van Versendaal
Klopt helemaal, de verzendingen geschieden alleen vanuit Nederland.

Mvg Marianne.

Geplaatst: ma mar 17 2008 10:21 pm
door alfredo
Marianne ..vertel nu eens...ben jij de spreekbuis van Konijn? of werk je er?

Geplaatst: ma mar 17 2008 10:22 pm
door Cees
Ik denk geen van beide. Alleen een tevreden klant ... :wink:

Geplaatst: di mar 18 2008 7:57 am
door Marianne van Versendaal
Ik ben gewoon een van de wél tevreden klanten, en ik houd wel de oren en ogen goed open en ben zodoende behoorlijk goed geinformeerd.
Als je in Den Ham komt, vraag naar de verkoper Theo en ik weet zeker dat je goed geholpen wordt.
Ik hoop dat nu alle twijfels rond mijn (rol) bij Foto Konijnenberg hiermee uit de wereld zijn.
En wat mogelijke inruil van aparatuur betreft, het lijkt me beter om de wat minder courante artikelen, dan evengoed toch maar zelf op oa Marktplaats te verkopen.
En wat mij ook is opgevallen dat men hier twee dingen wil die moeilijk samen gaan.
Namelijk de prijs betalen van een dozenschuiver! en de garantie en service van de plaatselijke Fotoboer.

Mvg Marianne.

Geplaatst: di mar 18 2008 11:37 am
door Nikon
:roll: :?:

Geplaatst: di mar 18 2008 1:08 pm
door GdP
Marianne van Versendaal schreef:Ik ben gewoon een van de wél tevreden klanten, en ik houd wel de oren en ogen goed open en ben zodoende behoorlijk goed geinformeerd.
...........
En wat mogelijke inruil van aparatuur betreft, het lijkt me beter om de wat minder courante artikelen, dan evengoed toch maar zelf op oa Marktplaats te verkopen.
En wat mij ook is opgevallen dat men hier twee dingen wil die moeilijk samen gaan.
Namelijk de prijs betalen van een dozenschuiver! en de garantie en service van de plaatselijke Fotoboer.

Mvg Marianne.
Ik had het niet beter kunnen zeggen. :)

Geplaatst: di mar 18 2008 1:27 pm
door 50 mm
Mijn ervaringen met Konijnenberg zijn totaal onvoorspelbaar wisselend.
Het ene moment is het perfect en een volgende keer kan het weer waardeloos zijn.
Hoewel ik er eens afscheid heb genomen ben ik toch weer teruggegaan.
Zeker toen Konijnenberg (sr.) eens belde met de opmerking dat hij nu eens flink de bezem door de zaak ging halen qua service. Daarna nog steeds totaal verassende taferelen meegemaakt daar.
1 Zal ik er noemen, omdat het gelukkig toch nog goed afliep...
Vanmorgen schreef ik over de 14-24 mm in een andere gedeelte van dit forum. Daarin schreef ik dat ik netjes mijn geld had teruggekregen, nadat ik dit objectief een week in huis had. Even later keek ik op mijn bankrekening, omdat ik mij eigenlijk niet kon herinneren dat het daadwerkelijk was binnengekomen.
Inderdaad, nog geen geld. Ik bellen, zegt de administrateur van Konijnenberg dat ik het geld al contant zou hebben meegekregen.
Ik wist dat dit niet zo was, maar ja, heb je dan bewijs?
Hij zou het navragen bij de cassierre.
10 Minuten later kwam het verlossende telefoontje, de cassierre had een verkeerde code ingevuld, ze wist zich mij nog te herinneren (ben ik zo opvallend?) en het geld wordt vandaag nog overgemaakt.

Dit keer toch goed afgelopen dus.

Geplaatst: di mar 18 2008 4:14 pm
door MEMENTO
Sinds wanneer is Konijn een lokale fotoboer? Whaha. Volgens mij valt hij eerder in de catagorie internetwinkel die afgetroeft wordt door de concurrentie en zijn ze zich aan het beraden op een nieuw imago.

Geplaatst: di mar 18 2008 6:52 pm
door Marianne van Versendaal
@ MEMENTO

Het lijkt me een goede zaak om mijn vorige bericht toch nog maar eens grondig door te lezen, mischien ga je dan wél begrijpen waar het over gaat.
Ik heb gescheven dat men de gelijke prijs voor de te kopen artikelen wil betalen, van een internet dozenschuiver! met meestal Engelstalige handleiding en (garantie) enz.
Maar dan toch de service en (Nederlandse garantie) wil gelijk aan de lokale Fotoboer.

Mvg Marianne.

Geplaatst: di mar 18 2008 7:11 pm
door Vledder
Ik krijg het gevoel dat de klagende klanten,klagen omdat ze niet die aandacht krijgen die ze denken te verdienen......

Vroeger heb ik 8 jaar een bijbaan in een fotozaak gehad en toen en nu nog steeds herken ik feilloos diegene die wil zemelen en zichzelf enorm belangrijk vind, dat type klanten moet naar een Fotograficabeurs gaan. Kan je enorm je hart ophalen zonder een euro kapot te gooien.

Geplaatst: di mar 18 2008 7:46 pm
door GdP
Vledder schreef:Ik krijg het gevoel dat de klagende klanten,klagen omdat ze niet die aandacht krijgen die ze denken te verdienen......

Vroeger heb ik 8 jaar een bijbaan in een fotozaak gehad en toen en nu nog steeds herken ik feilloos diegene die wil zemelen en zichzelf enorm belangrijk vind, dat type klanten moet naar een Fotograficabeurs gaan. Kan je enorm je hart ophalen zonder een euro kapot te gooien.

:)

Geplaatst: di mar 18 2008 7:59 pm
door johan1967
Marianne van Versendaal schreef:En wat mogelijke inruil van aparatuur betreft, het lijkt me beter om de wat minder courante artikelen, dan evengoed toch maar zelf op oa Marktplaats te verkopen.
En wat mij ook is opgevallen dat men hier twee dingen wil die moeilijk samen gaan.
Namelijk de prijs betalen van een dozenschuiver! en de garantie en service van de plaatselijke Fotoboer.

Mvg Marianne.
Inderdaad nooit meer inruilen in een winkel. Je krijgt per definitie te weinig.

Geplaatst: di mar 18 2008 8:05 pm
door MEMENTO
Logisch volgens mij. Die moeten jouw spul weer verkopen om wat te verdienen. Zodoende betaal je mee aan het gemak van inruilen in plaats van het gedoe en onzekerheid rond marktplaats.

Geplaatst: di mar 18 2008 8:08 pm
door Licaga
wat een lang draadje over dit gedoe zeg.
info krijg je via het net of nikon forum over wat je wilt kopen, betere info kan je niet krijgen.
je gaat dan naar konijn of haas wie mag weten nog meer, koop je spullen en je vertrekt.
mochten er sspullen niet goed zijn voorziet de wet hiierin simpel toch.

see you

Geplaatst: di mar 18 2008 8:20 pm
door wim
Zullen we eens foto's gaan maken?