hier staat de orginele link:
http://www.geocities.com/ritaberk2006/sensor.htm
Heerlijk al die nieuwtjes van de Photokina die nu al beginnen binnen te druppelen.
Dit lijkt mij betrouwbaarder hoor.Digi Nik schreef:Zal wel aan mij liggen, maar in mijn ogen ziet het er net zo betrouwbaar uit als de introductie aankondiging van de D90.
de 85mm f1.4 denk ik. Al kun je op de D200 natuurlijk ook de Ai/Ais versie zetten van deze lens, die i.m.o veel fijner scherstelt dan de AF versie, met behoud van matrixmeting etc.MvBoetzelaer schreef:Mooi lensje trouwens: 1:1.4 en aan de filtergrootte te zien: de 28mm of de 85mm. Tsja, als geld geen rol zou spelen...
Zucht,
Marnix
Die is dan toch ook perfect te grbruiken op de F100/D200 hè?! Ik ben opzoek naar een lens in dat bereik... Voor mooie portretjes te maken. En 85mm is daar wel mooi voor i.m.h.o.vanson schreef:de 85mm f1.4 denk ik. Al kun je op de D200 natuurlijk ook de Ai/Ais versie zetten van deze lens, die i.m.o veel fijner scherstelt dan de AF versie, met behoud van matrixmeting etc.MvBoetzelaer schreef:Mooi lensje trouwens: 1:1.4 en aan de filtergrootte te zien: de 28mm of de 85mm. Tsja, als geld geen rol zou spelen...
Zucht,
Marnix
Een tweede hands prijs hangt af van de hebzucht van de koper, hoe graag wil hij zo'n ding hebben. En hangt af hoeveel pijn de verkoper wil lijden. Want iets wat je een jaar gelden hebt gekocht, nu al voor een appel en een ei weg doen, dat doet wel zeer.Joost Wouters schreef:Mooi zo! En wat mag die tweedehands/nieuw (???) nog kosten?!
BVD! Ciao! J.