Pagina 1 van 1
nikon beverwijk
Geplaatst: di jul 29 2008 8:21 pm
door iefie
haai.
Ik heb een garantie gevalletje, en nu ga ik langs nikon beverwijk servicepoint, maar nu moet ik de aankoopbon en het garantie certificaat meenemen.
Dat garantie certificaat, is dat dat gele papiertje?
heb deze nooit ingevuld.geeft dat?
alvast bedankt
Geplaatst: di jul 29 2008 9:07 pm
door Mike-Nikon
Geeft niks...........als het goed is hoef je alleen het gele mee te nemen ja.
Anders bel je toch even....
Gr Mike
Geplaatst: wo jul 30 2008 9:29 am
door Hans Braakhuis
Wat zeggen ze zelf:
Wat moet ik doen om in aanmerking te komen voor garantie?
Als u aanspraak wilt maken op garantie moet u een Europees garantiebewijs kunnen overleggen, tezamen met een aankoopnota waaruit blijkt dat het apparaat korter dan 1 jaar geleden is aangeschaft. Bovendien moet u voldoen aan de overige garantievoorwaarden van Nikon. Zo is val/stootschade bijvoorbeeld te allen tijde uitgesloten van garantie.
http://www.nikonservice.nl/faq.php
Geplaatst: wo jul 30 2008 2:47 pm
door iefie
heb alles gevonden, dus komt goed.morgen ff naar Beverwijk, omdat ik het niet wil opsturen. kost nu wel veel meer( benzine 200 km) maar weet wel hoe het afgeleverd is.
ik hou jullie op de hoogte....
Geplaatst: wo jul 30 2008 3:10 pm
door marcb_1977
Ik heb zelf ook laatst een reparatie aangeboden bij Nikon Service Point. Je doet er verstandig aan om eventueel de originele doos mee te nemen. Je kan er dan voor kiezen om het pakket thuis te laten bezorgen. En dan wordt alles netjes thuis afgeleverd in een goede verpakking.
Voordeel van de heenreis was dat deze kosten voor de baas zijn (leaseauto)

Geplaatst: wo jul 30 2008 3:14 pm
door iefie
zit nu ook in originele doos, alleen ben ik het piepschuim kwijt.....
Geplaatst: ma aug 11 2008 10:22 pm
door peterpj
Zo is val/stootschade bijvoorbeeld te allen tijde uitgesloten van garantie
Ik was op vakantie vandaar deze wat late reactie.
Val en stootschade moet worden bewezen.
Binnen 6 maanden van levering dan gaat de wetgever gaat ervan uit dat de klacht reeds bestond bij levering. De leverancier moet aantonen dat dit niet het geval is. De consument staat dus zeer sterk.
na deze 6 maanden moet de leverancier met een rapport aantonen dat de schade is ontstaan door vallen of stoten.
Een simpel geen garantie mijnheer /mevrouw het komt door vallen en stoten is niet genoeg.