Nogmaals mijn foto's

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Gesloten
Rick466

Nogmaals mijn foto's

Bericht door Rick466 » wo dec 10 2008 3:02 pm

jpauwels

Re: Nogmaals mijn foto's

Bericht door jpauwels » wo dec 10 2008 3:19 pm

nu nog even een nummertje er bij en voor de link Afbeelding

wouterboon

Bericht door wouterboon » wo dec 10 2008 3:43 pm

Afbeelding

Heb ik voor elkaar gekregen door je foto met de rechtermuisknop aan te klikken, eigenschappen te selecteren, de link die dan verschijnt te kopieëren, waarna deze tussen de 'img en haakjes' gezet wordt, zoals hierboven beschreven.

Als je het niet erg vindt, ga ik geen 20 foto's voor je doen, dat mag je zelf lekker doen :mryellow: En eerlijk gezegd vind ik het zonde dat je je copyright zo overduidelijk in je beeld zet... Bovendien mag het beeld ook nog eens groter hier op het forum.

Succes,

Wouter

Edit: kennelijk vallen jouw platen niet door ons te linken; in het voorbeeld bericht waren ze wel zichtbaar.

Picasa heeft, als je bent ingelogd, aan de rechterkant een aantal opties staan, waar je uit kunt kiezen om foto's te laten zien op fora als deze. Let erop: kies 800 pix breed, vink het hokje albumlink verbergen aan en kopieer de link naar de foto tussen de img-regels (zie boven). Let er wel op een deel van de gekopieerde tekst weer weg te halen, alvorens te plaatsen, anders krijg je een hoop extra onzin te zien. Check voor plaatsing even of het gelukt is door op de voorbeeldknop te klikken.

Mike-Nikon
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Bericht door Mike-Nikon » wo dec 10 2008 10:09 pm

Kijk anders hier even Rick.

Plaatsen via Picasa

Open een nieuw draadje en voordat je je bericht plaatst klik eerst even op de knop Voorbeeld.
Je ziet dan gelijk of het werkt.

Groeten,
Mike
Canon EOS-R3 met Canon RF 24-70mm F2.8L IS USM.
Maar dan van Nikon......En iets met een Z.

Gesloten

Terug naar “Foto presentaties”