lambency flash diffuser

Discussies over al het andere dat je bij fotografie nodig hebt. Denk aan tassen, filters, etc.
Plaats reactie
marijke-s

lambency flash diffuser

Bericht door marijke-s » vr jan 16 2009 10:03 am

Aan gezien ik mijn gewone diffuser was kwijtgeraakt voor mijn sb600 had ik besloten om een lambency flach diffuser te kopen met 4 verschillende cups.
Ik heb het inmiddels ontvangen. Heeft iemand hier ook ervaring mee ? Op het internet heb ik er veel over gelezen en de reacties zijn erg verschillend. :o
gr marijke-s

Arend-ho

Re: lambency flash diffuser

Bericht door Arend-ho » vr jan 16 2009 11:12 am

wat wil je weten dan ??
misschien kan ik je verder helpen ?? ik heb hem zelf wel gebruikt.
neemt zeker slagschaduw weg e.d.
zal even spieken voor wat filmpjes op youtube hoe te gebruiken...dat legt makkelijker uit dan hier in tekst !

edit : zoek even op youtube op gary fong. en dan op lightsphere

Arend

marijke-s

Bericht door marijke-s » zo jan 18 2009 11:39 am

Hoi Arend, nog bedankt voor de perfecte service trouwens. :lol: Ik ben er blij mee hoor, alleen de diffuser is wel een onoogelijk ding maar ik heb nu dankzij jouw tip het een en ander op u- tube er van kunnen zien. Ziet er naar uit dat ik de witte het meeste zal gebruiken aangezien in lightroom verder je alles met de witbalans kan doen.
nogmaals bedankt :wink:

Arend-ho

Bericht door Arend-ho » zo jan 18 2009 11:43 am

geen dank...graag gedaan...
de witte zal je inderdaad het meest gebruiken.
de anderen zijn leuk te grbuiken om bijv een achtergrond mee te verlichten [ handig als je meerdere flitsres hebt ]
hijis wat groot maar werkt verder ook echt.
heb er veel plezier van gehad in een grote zaal met mensen waarbij ik het veschil een keer heb uitgeprobeerd [ met en zonder.]
dat verschil was duidelijk waarneembaar.

Arend

Plaats reactie

Terug naar “Overige fotoapparatuur”