ben in het bezit van de d50..mijn vraag is of de sigma lens 18-200mm er op past heb op verschillende sites tegengekomen(weet niet meer welke) dat deze lens niet op de d50 past..als dat zo is welke lens raden jullie me dan wel aan mijn budget ligt rond 350 euri
hopelijk kunnen jullie mijn helpen
groetjes zussie
sigma 18-200mm
-
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ***
- Contacteer:
Zussie,
IK heb bij Kamera-Express navraag gedaan en deze lens past gewoon op de D50 (wel kiezen voor de Nikon vatting natuurlijk
)
Maar misschien werkt de lens niet helemaal naar behoren. Hier kan ik alleen niet over oordelen. Misschien anderen wel
IK heb bij Kamera-Express navraag gedaan en deze lens past gewoon op de D50 (wel kiezen voor de Nikon vatting natuurlijk

Maar misschien werkt de lens niet helemaal naar behoren. Hier kan ik alleen niet over oordelen. Misschien anderen wel

Mijn onderschrift is toch niet zo belangrijk. Het gaat er om wat er in het bovenschrift staat
-
- Clublid
- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Ja
D50 met Sigma 18-200mm
Hoi Zussie,
Ik zou geen argumenten kunnen bedenken waarom de Sigma 18-200mm niet op jouw D50 zou passen.
Misschien is het goed om nog even te wachten met de aanschaf van de Sigma 18-200mm, omdat er binnenkort een O.S. versie beschikbaar komt.
O.S. is de tegenhanger van de V.R. van Nikon, Vibratie Reductie.
Heeft als voordeel dat je minder snel bewegingsonscherpte krijgt met het maken van je plaatjes.
Je kan dan met langzamere sluitertijden nog heel goed werken.
Het objectief is natuurlijk niet al te lichtsterk, dus die O.S. zou een hele goede aanvulling kunnen zijn.
De prijs weet ik nog niet, maar die zal wel wat boven de 350 euro uitkomen, maar bij lange na niet het niveau bereiken van de 18-200mm VR van Nikon.
Groetjes George
Ik zou geen argumenten kunnen bedenken waarom de Sigma 18-200mm niet op jouw D50 zou passen.
Misschien is het goed om nog even te wachten met de aanschaf van de Sigma 18-200mm, omdat er binnenkort een O.S. versie beschikbaar komt.
O.S. is de tegenhanger van de V.R. van Nikon, Vibratie Reductie.
Heeft als voordeel dat je minder snel bewegingsonscherpte krijgt met het maken van je plaatjes.
Je kan dan met langzamere sluitertijden nog heel goed werken.
Het objectief is natuurlijk niet al te lichtsterk, dus die O.S. zou een hele goede aanvulling kunnen zijn.
De prijs weet ik nog niet, maar die zal wel wat boven de 350 euro uitkomen, maar bij lange na niet het niveau bereiken van de 18-200mm VR van Nikon.
Groetjes George

Blijf het objectief bekijken
bedankt voor de snelle reacties
ik wacht nog effe met kopen de os versie komt 15 januari op de markt www.expansys.be/p.aspx?i=141773 - 13k
daar hebben ze het over 459.95
en onder tussen kan ik effe verder sparen en dat kan nooit kwaad
groetjes Zussie
ik wacht nog effe met kopen de os versie komt 15 januari op de markt www.expansys.be/p.aspx?i=141773 - 13k
daar hebben ze het over 459.95
en onder tussen kan ik effe verder sparen en dat kan nooit kwaad
groetjes Zussie