cashback ook in nederland?
-
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Re: cashback ook in nederland?
Vorig jaar hadden ze in België ook al zo'n actie. Nikon Nederland liet het toen afweten.
Ik denk dan ook niet dat je hier iets hoeft te verwachten.
Gewoon in België kopen dus.
Ik denk dan ook niet dat je hier iets hoeft te verwachten.
Gewoon in België kopen dus.
Alleen geldig voor inwoners van Belgie en Luxemburg.....
Daarbij kost een D700 € 2089,- waar dan € 150,- vanaf zou gaan.
Daarbij kost een D700 € 2089,- waar dan € 150,- vanaf zou gaan.
- Patrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Begrijp ik nou goed dat als ik een D3X en een AF-S VR 600mm koop, me dat 1050 Euro oplevert?
Vreemd trouwens dat je bij een AF-S VR 200-400mm maar 50 Euro retour krijgt! Dat vind ik erg weinig...

Vreemd trouwens dat je bij een AF-S VR 200-400mm maar 50 Euro retour krijgt! Dat vind ik erg weinig...
Hmz, ik stond op het punt de 14-24 te bestellen..
-
- Forumlid
Ik zie het nu ook staan bij de voorwaarden.Marco schreef:Alleen geldig voor inwoners van België en Luxemburg.....
Ik denk dat dit strijdig is met de Europese regelgeving en het akkoord van Schengen: vrij verkeer van goederen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Akkoorden_van_Schengen
-
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
Nog steeds geen cash-back in NL gesignaleerd?
Jammer hoor..

Jammer hoor..
- Hans Braakhuis
- Forumlid
- Contacteer:
Sinds wanneer hoort Nederland bij België. Is nog nooit zo geweest.
Nikon Nederland is een onderdeel van Nikon Duitsland, maar bepaald zelf zijn prijzen. Al wordt er wel naar Duitsland geluisterd.
Nikon België is een onderdeel van Nikon Frankrijk. Waarschijnlijk mogen zij ook zelf hun prijzen gaan bepalen.
Vrij verkeer van goederen maakt dat jij je Nikon spullen in België mag gaan ophalen.
Nikon Nederland is een onderdeel van Nikon Duitsland, maar bepaald zelf zijn prijzen. Al wordt er wel naar Duitsland geluisterd.
Nikon België is een onderdeel van Nikon Frankrijk. Waarschijnlijk mogen zij ook zelf hun prijzen gaan bepalen.
Vrij verkeer van goederen maakt dat jij je Nikon spullen in België mag gaan ophalen.
De cashback actie in België en Luxemburg geldt alleen voor BeLux-burgers. Je krijgt het geld niet in de winkel terug maar moet het terugvragen via Nikon BeLux en die gaan natuurlijk geen geld overmaken aan Nederlanders.
http://www.90dagen.be/DownloadFile/Disclaimer_NL.htm
So much voor vrij verkeer van goederen dus...
http://www.90dagen.be/DownloadFile/Disclaimer_NL.htm
So much voor vrij verkeer van goederen dus...
- gijs sandberg
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
Geschiedenisles,
re: Sinds wanneer hoort Nederland bij België. Is nog nooit zo geweest.
Ja hoor, van exit Napoleon tot plm 1831...
Overigens loopt de Belgische actie medio juni af.
Groeten, Gijs
re: Sinds wanneer hoort Nederland bij België. Is nog nooit zo geweest.
Ja hoor, van exit Napoleon tot plm 1831...
Overigens loopt de Belgische actie medio juni af.
Groeten, Gijs
Overigens ben ik van mening dat G-lenzen verboden moeten worden. (vrij naar Cato de oudere)
De prijzen zijn in Nederland al redelijk scherp als je zo eens rondkijkt. Toch weerhoudt dat Canon niet van cash-back acties. Kennelijk heeft de Nikon-verkoop in Nederland geen stimulans nodig.
Over vrij verkeer van goederen: dat ziet niet op prijsverschillen. Het recht ziet op het verbieden van heffingen en dergelijke die van overheidswege zouden kunnen worden opgelegd bij het invoeren van bepaalde waren. Dat is hier in het geheel niet aan de orde. Dus mijn smalende opmerking van daarnet slaat eigenlijk nergens op.
Over vrij verkeer van goederen: dat ziet niet op prijsverschillen. Het recht ziet op het verbieden van heffingen en dergelijke die van overheidswege zouden kunnen worden opgelegd bij het invoeren van bepaalde waren. Dat is hier in het geheel niet aan de orde. Dus mijn smalende opmerking van daarnet slaat eigenlijk nergens op.