Paardenbloem

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Plaats reactie
haya99
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Paardenbloem

Bericht door haya99 » ma mei 18 2009 9:55 pm

Focus ligt wat meer op het midden van de bloem van boven af gezien, vond het effect wel mooi eigenlijk.

Afbeelding

LOKA
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Re: Paardenbloem

Bericht door LOKA » do mei 21 2009 11:39 am

Mooie foto, jammer dat hij er net niet helemaal opstaat of is hij gecropt?
groetjes karin

haya99
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door haya99 » do mei 21 2009 3:11 pm

LOKA schreef:Mooie foto, jammer dat hij er net niet helemaal opstaat of is hij gecropt?
groetjes karin
Nope, niet gecropt. Gewoon slordig dus. Valt tegen hoor dat macro gebeuren in het vrije veld met wind, ongehoorzame beestjes en houdingen waar je een hernia van krijgt. Maar wel heel erg leuk!

LOKA
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door LOKA » di mei 26 2009 11:59 pm

haya99 schreef:
LOKA schreef:Mooie foto, jammer dat hij er net niet helemaal opstaat of is hij gecropt?
groetjes karin
Nope, niet gecropt. Gewoon slordig dus. Valt tegen hoor dat macro gebeuren in het vrije veld met wind, ongehoorzame beestjes en houdingen waar je een hernia van krijgt. Maar wel heel erg leuk!

Weet precies wat je bedoeld, heb zelf nog wel eens moeite met de rechte horizon. Het water stroomt bij mij vaak links de sloot uit. En macro heb ik mij nog niet aan gewaagd.
groetjes karin

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”